آئین تکریم و معارفه مدیران مرکز آفرینش‌های ادبی و دفتر هنر و ادبیات بیداری برگزار شد

«دفتر هنر و ادبیات بیداری» در برهه تاریخی مهمی راه‌اندازی شد 

مجتبی رحماندوست در سخنانی با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های سال‌های گذشته دفتر هنر و ادبیات بیداری گفت: «هر آنچه در این سال‌ها انجام دادیم در مرحله اول تکلیف بوده و در گام بعدی برای رضای خدا انجام شد چرا که فعالیت‌های این دفتر در مقطعی آغاز شد که تروریسم در منطقه در حال شکل‌گیری‌، پیدایش و رشد بود که نقش و وظایف مهمی برعهده ما بود. اهمیت فعالیت‌های ما بر ماندگاری تاریخ این برهه با بهره‌مندی از ادبیات بود که بر اساس آن در قالب هنر و برنامه‌های گوناگون باید تاریخ را روایت می‌کردیم.


|





منبع

وی در ادامه با بیان اینکه همواره عضوی از خانواده حوزه هنری بوده و خواهد بود، گفت: از اعتماد و حسن نظری که دوستان در حوزه هنری در این مدت به بنده داشته‌اند متشکرم.


آئین تکریم و معارفه مدیران مرکز آفرینش‌های ادبی و دفتر هنر و ادبیات بیداری برگزار شد

انتهای پیام/

به گزارش  خبرگزاری برنا، در این جلسه که با حضور محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری برگزار شد، مراسم تکریم استاد مجتبی رحماندوست مدیر سابق «دفتر هنر و ادبیات بیداری» برگزار شد و  مرتضی قاضی به‌عنوان مدیر این دفتر معارفه شدند. 

محمدرضا شرفی خبوشان نیز در این جلسه گفت: برای بنده توفیقی بود تا در این ایام  در خدمت دوستانم در حوزه هنری بوده و فرصت بودن با آنها را داشته باشم. 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف