آمادگی همه جانبه مجموعه فراجا برای افتخارآفرینی در رقابت‌های جهانی

معاون تربیت و آموزش فراجا از کسب آمادگی همه جانبه مجموعه فراجا برای افتخارآفرینی در رقابت‌های جهانی حوزه توانمندی‌های ماموریتی پلیس خبر داد.

معاون تربیت و آموزش فراجا تصریح کرد: در واقع این مسابقات تمرینی برای رصد و شناسایی افراد و تیم‌های توانمند و با انگیزه بود که بحمدالله مسابقات با شور و انگیزه خوبی انجام شدند و یک بار دیگر از مسئولان انتظامی استان و مرکز آموزش شهید باهنر باغین و همه مسئولان و همرزمان انتظامی و سایر نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان که کمک کردند تا مسابقات در سطح مطلوب برگزار شوند قدرانی می‌کنیم.


انتهای پیام


آمادگی همه جانبه مجموعه فراجا برای افتخارآفرینی در رقابت‌های جهانی





منبع

سردار”جان نثاری” اضافه کرد: طی این سری از مسابقات توانمندی‌های همرزمان انتظامی را در همه ابعاد رصد کردیم تا در مسابقات جهانی که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود به افتخاراتی که شایسته آن هستیم دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار “حبیب‌الله جان نثاری” در آیین اختتامیه مسابقات مهارت‌های هفت گانه انتظامی در مرکز آموزش شهید باهنر کرمان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدای عرصه نظم و امنیت بیان داشت: قبل از هر چیز جا دارد از مردم کریم، مهمان نواز و سخت کوش استان کرمان و همچنین از تلاش و همت مضاعف مجموعه آموزش شهید باهنر باغین و تمام مسئولان و همرزمانی که در برگزاری این سری از مسابقات همت کردند قدردانی کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟