آموزش های فنی و حرفه ای بهترین راهکار برای اشتغال زایی است

 وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید ترغیب شوند که در رشته هایی که علاقه دارند مهارت لازم را کسب کنند، تصریح کرد: یکی از بسترهای توسعه استان حوزه نفت و گاز است و می توان در این حوزه آموزش های لازم را به جوانان استان به عنوان نیروی فنی ارائه شود که جوانان ما بتوانند در عرصه های نفت و گاز استان مشغول به کار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از بهترین راه ها و جذب جوانان به اشتغال از طریق آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی است.



آموزش های فنی و حرفه ای بهترین راهکار برای اشتغال زایی است

انتهای پیام





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه بیکاری موجب بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود، افزود: لازم است در فضای حقیقی و مجازی، تبلیغات رسانه ای و فرهنگی در راستای توجه جوانان به مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای انجام شود.


آیا این خبر مفید بود؟

 امام جمعه ایلام با بیان اینکه در حوزه کار و اشتغال در استان یک مشکل فرهنگی برای اشتغال پشت میزنشینی وجود دارد، گفت: بسیاری از افراد جویای کار  می توانند با گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت برای خود با سرمایه اندک و مهارت آموزی، شغل برای خود ایجاد کرده و به عنوان یک عنصر تاثیرگذار مفید در جامعه نقش آفرین باشند.

وی اظهار داشت: ماه رجب، فرصتی است که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است که به خود بیاید و  به آفرینش خود و ارتباط با خدای خود تفکر کند.


|