ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

خبر شهادت رییس جمهور مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در مسیر خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی تلخ و موجب تأثر فراوان گردید.

همچنین ماموستا «محمد محمودی» امام جمعه شهرستان روانسر در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، شهادت رئیس جمهور مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسالت داریم.

همچنین ماموستا «سیدمحمد محمدی» امام جمعه جوانرود نیز در پیامی درگذشت رییس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

اینجانب شهادت حضرت‌آیت‌ الله‌ دکتر رئیسی (رحمه الله علیه) و زنده‌یاد دکتر حسین‌ امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله‌ سید محمدعلی‌ آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مالک‌رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خاندان مکرم، خانواده محترم و فرزندان و همه وابستگان و نیز ملت شهیدپرور و شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات این عزیزان را از خداوند متعال مسالت می‌کنم.

در متن پیام امام جمعه پاوه آمده است: محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»

هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

بخوانید:  افتتاح ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان



منبع

اینجانب از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، این ضایعه را به محضـر حضرتعالی، بیت مکرم رئیس جمهور شهید و سایر شهدای عزیز این حادثه و ملت شـــریف ایران تسلیت عرض نـمـوده، از درگاه حی سبحان برای این شهدای گرانقدر غفران الهــی و برای بازماندگان محترم صبـر و اجر مسألت مینمایم.

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهمترین ویژگی ایشان در تمام ادوار بود.

همچنین «رستگار یوسفی» منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، ثلاث‌باباجانی و روانسر نیز در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

سـلام علیکم

شهید آیت الله دکتر ریسی شخصیتی که برای دفاع از مردم مظلوم جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین و غزه سر از پای نمی شناخت؛ شهید آیت الله رئیسی در راستای وحدت و تقریب مذاهب گام های بلندی برداشتتند وجود ایشان نعمتی بس بزرگ برای تقریب مذاهب و وحدت جهان اسلام بود.

اینجانب از طرف خود، طلاب و روحانیون و مـــردم متدین شهرستان روانسر این ضایعه دردناک و اسفناک شهادت ریس جمهور محبوب و همراهانش را محضر مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله ) ملت غیور ایران و خانواده معزز این شهدا تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای روح بلند و ملکوتی آنان و صبر جزیل برای خانواده های شهدا مسالت می کنم.

در متن این پیام آمده است: سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رییس‌جمهور محترم و مغتنم، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در اذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان مایه تأثر و تألم شدید گردید.

بخوانید:  آغاز به کار جشنواره قرآنی «خورشید سرخ» در جوار شهدای گمنام طرقبه

در متن این پیام آمده است: شهادت عالم وارسته مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر رییس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی که قلبی رئوف و نیت پاک و اندیشه ژرف و اراده ای پولادی برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه ضعیف جامعه داشتند ضایعه اسفبار و مولم برای کشور عزیزمان است.

تلاشهای شبانه روزی، دلسوزی و اهتمام برای رفع مشکلات مردم، پشتکار و حضور میدانی در میان مردم از ویژگی‌های برجسته آیت الله رئیسی بود که خلاء حضور ایشان در عرصه خدمتگزاری به آسانی جبران نخواهد شد.

در متن پیام ماموستا محمدی آمده است: روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

اینجانب و اعزه علماء و شورای روحانیت و افتاء شهرستان جوانرود، شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

به گزارش برنا؛ ماموستا قادری امام جمعه پاوه در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، شهادت رئیس جمهور مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

بخوانید:  شادی جالب هاشمی‌نسب پس از گلزنی بلانکو