فناوری جدید V2M برای تشخیص مشکلات خودرو با گوش دادن به آنها طراحی شده است.
V2M برای استفاده در خودروهای احتراق داخلی و الکتریکی در نظر گرفته شده است، نمونه اولیه این سیستم در یک سدان تسلا نصب شده است. امید است تا ماه ژوئن نسخه آماده بازار عرضه شود. طبق گزارشها، این شرکت در حال مذاکره با فراری است که ممکن است در نهایت این سیستم را به عنوان تجهیزات استاندارد در خودروهای خود بگنجاند.
نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف
ارسال به دیگران
به ما گفته شده که در میان چیزهای دیگر، این سیستم در حال حاضر می تواند صداهای مشکل یاتاقان چرخ را شناسایی کند. زمان بندی، کشش و غلتک های بیکار؛ و مفاصل CV. طراحان اکنون در حال کار بر روی شناسایی صداهای مرتبط با مشکلات تعلیق هستند.
با استفاده از این سخت افزار، سیستم به طور مداوم صداهای عملیاتی خودرو را کنترل و ضبط می کند. ضبط های آنالوگ به سیگنال های دیجیتال تبدیل می شوند که برای تجزیه و تحلیل توسط الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی به یک سرور آنلاین رله می شوند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مالک خودرو و/یا مکانیک آنها از طریق یک برنامه و داشبورد قابل دسترسی به اینترنت مطلع می شوند.