هشدارها همچنین می توانند به سیستم عیب یابی موجود در خودرو، به سازندگان خودرو و اپراتورهای ناوگان ارسال شوند. در هر صورت، ایده این است که تعمیر و نگهداری مورد نیاز می تواند در اسرع وقت انجام شود، قبل از اینکه تعمیرات گسترده تری مورد نیاز باشد ، نام V2M در واقع مخفف «خودرو به تعمیر» است.
با استفاده از این سخت افزار، سیستم به طور مداوم صداهای عملیاتی خودرو را کنترل و ضبط می کند. ضبط های آنالوگ به سیگنال های دیجیتال تبدیل می شوند که برای تجزیه و تحلیل توسط الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی به یک سرور آنلاین رله می شوند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مالک خودرو و/یا مکانیک آنها از طریق یک برنامه و داشبورد قابل دسترسی به اینترنت مطلع می شوند.
به ما گفته شده که در میان چیزهای دیگر، این سیستم در حال حاضر می تواند صداهای مشکل یاتاقان چرخ را شناسایی کند. زمان بندی، کشش و غلتک های بیکار؛ و مفاصل CV. طراحان اکنون در حال کار بر روی شناسایی صداهای مرتبط با مشکلات تعلیق هستند.
| کد خبر: ۱۴۴۴۶۲۰
V2M برای استفاده در خودروهای احتراق داخلی و الکتریکی در نظر گرفته شده است، نمونه اولیه این سیستم در یک سدان تسلا نصب شده است. امید است تا ماه ژوئن نسخه آماده بازار عرضه شود. طبق گزارشها، این شرکت در حال مذاکره با فراری است که ممکن است در نهایت این سیستم را به عنوان تجهیزات استاندارد در خودروهای خود بگنجاند.
V2M که در حال حاضر توسط یک استارتآپ مستقر در دلاور به همین نام توسعه مییابد، از دو ماژول حسگر الکتروآکوستیک واقع در جلو و عقب خودرو، به همراه یک واحد کنترل واقع در وسط تشکیل شده است.
|
انتهای پیام/