استقبال شهرداری تهران از پیشنهادات نوآورانه کارکنان در تامین مالی پروژه های شهری

وی ادامه داد: مهمترین عاملی که مولدسازی را الزام آور میکند این است که شهرداری تهران نیازمند ایجاد بانک اطلاعات قابل اتکایی است که نشان دهد واقعا چه دارایی هایی، در چه وضعیتی، با چه کارکردهایی و در کجا موجود است تا قادر به تعیین ارزش بازاری آن‌ها باشد؛ همچنین این اقدام می‌تواند به هم‌افزایی و استفاده بهینه از دارایی‌ها منجر شود.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، عماد الدین سخایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران دارای سبد متنوعی از دارایی‌هاست؛ بلااستفاده بودن برخی از آن‌ها، نامرتبط بودن با موضوع فعالیت‌های شهرداری تهران و بهینه نبودن ترکیب آن‌ها از جمله چالش‌های این نهاد در مدیریت دارایی‌ها می‌باشد. 
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران افزود: شهرداری می تواند با مولدسازی دارايی‌های خود آن‌ها را انجمادزدايی و ارزش‌افزایی و بيشترين بازده را از محل مديريت آنها کسب کند.

سخایی گفت: در نتیجه این فراخوان در راستای استفاده از اطلاعات و ایده‌های افراد در سازمان‌ها/شرکت‌ها و مناطق است که هم از دارایی‌های این سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق  اطلاع دارند و هم می‌توانند به مولدسازی آن‌ها کمک کنند.

بخوانید:  گلستان به استان سرمایه گریز معروف شده است/ بدون حضور بخش خصوصی مشکلات حل شدنی نیست