افرادی که در محیط های عمومی و یا آموزشی به مقدسات توهین می کنند باید ارشاد و در صورت ادامه نیز مجازات هایی برای آنها در نظر گرفته شود.

 





خطیب جمعه این هفته همدان تصریح کرد: هر مسئولی بتواند زیر مجموعه خود را نسبت به انجام وظایف محوله خوب کنترل کند و در صورت کوتاهی و سهل انگاری تذکرت لازم را به او دهد، بسیاری از مشکلات و تنگناهای مردم نیز حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلیمن موسوی اصفهانی: افرادی که در محیط های عمومی و یا آموزشی به مقدسات توهین می کنند باید ارشاد و در صورت ادامه نیز مجازات هایی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی در عین حال که محبت حداکثری را از پیامبر اکرم (ص) الهام گرفته است اما نسبت به افرادی که جسارت پیدا کردند و در محیط های عمومی و آموزشی به مقدسات، یا شخصیت های بزرگ توهین می کنند بی تفاوت نخواهد بود و مسوول آن مرکز باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: البته مردم و شهروندان ولایی همدان در موضوع بحران آب با سعه صدر و استقامت در برابر این مشکل بهانه به دست دشمن ندادند.


حجت الاسلام والمسلیمن موسوی اصفهانی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: افرادی که در محیط های عمومی و یا آموزشی به مقدسات توهین می کنند باید ارشاد و در صورت ادامه نیز مجازات هایی برای آنها در نظر گرفته شود.


آیا این خبر مفید بود؟

امام جمعه موقت شهر همدان افزود: ضروری است مسئولان در زمینه دیگر مشکلات و دغدغه های مردم همچون مساله گرانی ها ، تورم و بیکاری و سایر تقاضاهای بحق آنان در سطح ادارات هم خوب نظارت و رسیدگی کنند.

بخوانید:  طبق قانون عفو اخیر در هر مرحله از پرونده قضایی قابل اعمال است/ اخذ تعهدات متعدد از مشمولان عفو صحت ندارد/ آمار نهایی عفوشدگان تا قبل از سال جدید اعلام خواهد شد





منبع

وی امداد غیبی الهی را طی ۴۳ سال و قبل از آن یاریگر انقلاب و امام خمینی(ره) دانست و افزود: نکته ای که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، اطمینان به وعده الهی در قرآن کریم است که اگر خدا را یاد کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد و قدم های شما را استوار می گرداند.

بخوانید:  تیم گل‌محمدی با این دست فرمان قهرمان می‌شود/ حربه ذوب‌آهن برای مهار ستاره‌های پرسپولیس کارساز نبود

حجت الاسلام والمسلیمن موسوی اصفهانی گفت: گزارش های غلط و تصورات نادرستی به منافقین و ضدانقلاب و خارج نشینان داده شده که اگر آنها بیایند تمام مردم آنها را همراهی می کنند در صورتی که آنها این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت شهر همدان از نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی، بسیج، سپاه، ارتش، طلاب و کسانی که در دفاع از اسلام، امنیت و امت جان بر کف نهادند و در این راه قدم برداشتند و نیز از بازاریان و کسبه که در تعطیلی مغازه ها دشمنان را همراهی نکردند نیز قدردانی کرد.