افزایش 34 درصدی پاسخگویی حضوری پلیس در سال 1402/ ثبت بیش از 542 هزار پیام در سامانه 197


|

افزایش 34 درصدی پاسخگویی حضوری پلیس در سال 1402/ ثبت بیش از 542 هزار پیام در سامانه 197

وی گفت: مستندات و آمارهای ثبت شده در سامانه ۱۹۷ بیانگر این مهم است که در این مدت ۵۴۲ هزار و ۴۵۷ پیام‌ مردمی با چهار درصد افزایش نسبت به سال قبل در این سامانه ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد بیش از ۱۶۷هزار پیام مربوط به تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی کشور است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

 انتهای پیام/

رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی پاسخگویی حضوری در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماهه سال قبل در مراکز ۱۹۷ ادامه داد: همکارانم در مراکز نظارت همگانی سراسر کشور ضمن تکریم چهره به چهره مراجعان، با بررسی پیشنهادهای کاربردی ارائه شده زمینه توسعه و تعالی ماموریت‌های انتظامی کشور را فراهم می کنند.

بخوانید:  اجرایی شدن عملیات لایروبی سد انحرافی مهاباد بعد از ۵۰ سال

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان و پاسخگویی به مطالبات و نیازمندی‌های مردم از شاخص‌های پلیس حرفه‌ای و مقتدر است، اظهارکرد: مردم بهترین ناظران پلیس هستند و کارشناسان بازرسی کل با تحلیل دیدگاه‌ها و نظرات شهروندان زمینه تعالی و پیشرفت سازمان در موضوعات مختلف ماموریتی را فراهم می آورند.



آیا این خبر مفید بود؟

 





وی رسیدگی مستمر و نتیجه بخش به درخواست‌های شهروندان را عامل افزایش رضایتمندی مردم از پلیس عنوان کرد و افزود: با فعالیت شبانه روزی دفاتر نظارت همگانی بازرسی در سراسر کشور انتقادها، پیشنهادها و راهکارهای شهروندان عزیز بررسی و پاسخگویی لازم به درخواست‌های شهروندان انجام می شود.

رئیس بازرسی کل فراجا از افزایش 34 درصدی پاسخگویی حضوری در سال 1401 در مرکز 197 خبر داد وگفت: ۲ هزار و ۴۵ جلسه مستقیم پاسخگویی در مراکز ۱۹۷ بازرسی در سطح کشور برگزار شد.