اقتدار نظامی و اقتصادی آمریکا در حال افول و فروپاشی و سیر قهقرایی است

انتهای پیام

image_2022_8_30-12_45_22_982_kQq

وی اضافه کرد: همه مولفه های ایران اسلامی مورد مطالبه ما از جمله فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی روند صعودی دارد که بیانگر موفقیت ملت در دهه های اخیر است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ رزمایش سراسری اعزام گروههای جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین روز سه شنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان ، سردار کفیل مسئول بسیج ادارات، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، اعلایی استاندار، کبیری معاون سیاسی، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، رجحانی معاون عمرانی استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی، خانواده شهدا و بسیجیان ادارات در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

سلیمانی اضافه کرد: در عظمت یک موهبت الهی نمی توان سخن گفت اما اگر عمق دید خود را به اطراف بیندازیم به این عظمت واقف می شویم.

سردار  غلامرضا سلیمانی در این مراسم اظهارداشت: بذر انقلاب اسلامی در عاشورا کاشته شد و با کمک علمای بزرگ و رهبری و ملتی که به میدان آمدند این بذر رشد کرد و نهال برومند انقلاب از دل آن برآمد و میوه داد.

آیا این خبر مفید بود؟

استان قزوین 63 کارمند شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یادآورشد: تمام قدرتهای جهانی و ظرفیت های منطقه ای و جهانی در مقابل ما ایستادند و حکومت های سلطه پذیر را مقابل ما بسیج کردند اما امروز آمریکای جنایتکار با این که ۵۰ درصد قدرت نظامی و ۲۵ درصد قدرت اقتصادی جهانی را دارد در غرب آسیا نمی تواند عرض اندام کند..

بخوانید:  صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی یک ‌موهبت الهی بود که به ملت ایران ارزانی شد که ایثارگری گسترده ای از خود نشان داد اما عظمت آنچه بدست آمد آنقدر گسترده است که اگر در یک کفه و پایمردی و شهادت در کفه دیگر باشد عظمت انقلاب بیشتر دیده می شود. 

image_2022_8_30-12_45_3_346_9RY

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: با افول و تنزل جایگاه آمریکا در منطقه و جهان تاثیرگذاری نظامی و اقتصادی این کشور در مسیر قهقرایی است.





منبع

|

اقتدار نظامی و اقتصادی آمریکا در حال افول و فروپاشی و سیر قهقرایی است

در این مراسم از 10 خانواده شهید کارمند استان قزوین به نمایندگی از 63 شهید کارمند تجلیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور اظهارداشت: ملت ایران توانسته بزرگترین ائتلاف تبلیغاتی، نظامی و رسانه ای علیه خود را خنثی و از پیچ تاریخی نیز عبور کند.

image_2022_8_30-12_45_4_418_zUy