اولین نشست هماهنگی روسا هیات آمادگی جسمانی شهرستان‌ها برگزار شد/ آمادگی جسمانی بدنه علمی ورزش

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی، علیرضا ارزانی دراین جلسه اظهار کرد: هدف مدیریت جدید آمادگی جسمانی استان، سر و سامان دادن به کمیته‌های مختلف به خصوص کمیته آمادگی جسمانی است.
وی افزود: باید در جهت شناساندن فعالیت‌های آمادگی جسمانی به عموم مردم تمام همت خود را به کار ببریم.
سرپرست هیات آمادگی جسمانی خاطر نشان کرد: با حضور هیات‌های شهرستان و کمک این عزیزان قرار است اتفاقات بسیار خوبی را برای ورزش استان و هیات آمادگی جسمانی رقم بزنیم.
ارزانی با اشاره به مستقل شدن هیات آمادگی جسمانی تصریح کرد: باید با دور کردن نگاه‌ها از هیات همگانی توجه ها را به سمت هیات آمادگی جسمانی به عنوان هیات مستقل جذب کنیم.
وی بیان کرد: باتوجه به نوپا بودن هیات آمادگی جسمانی، مسابقات کمتری در این فدراسیون در حال برگزاری است و با همت شهرستان‌ها می‌تواند این رقابت‌ها بیشتر شود.
سرپرست هیات آمادگی جسمانی اضافه کرد: شهرستان‌های استان را با یک تعامل حداکثری جذب ورزش آمادگی جسمانی خواهیم کرد تا نگاه‌ها متمرکز به سمت مشهد نباشد.
ارزانی با اشاره به پیگیری حق الزحمه مربیان گفت: تمام باشگاه‌های بدنسازی خدمات کمیته‌ها آمادگی جسمانی را ارائه می‌کنند پس تایید صلاحیت این باشگاه‌ها با هیات استان و شهرستان‌ها خواهد بود.
وی ضمن تاکید بر تعامل با آموزش و پروش افزود: پیشنهاد می کنم با استفاده از افراد شایسته در کمیته‌های مختلف بر فعال کردن این بخش‌ها عمل کنید.
سرپرست هیات آمادگی جسمانی خراسان رضوی تصریح کرد: همه تلاش ما طی ۵ ماه اخیر استفاده از تمام ظرفیت شهرستان‌ها برای ارتقا سطح کیفی هیات آمادگی جسمانی استان بوده است.
این نشست با حضور روسا و سرپرستان هیات‌های آمادگی جسمانی قوچان،گلبهار، تایباد، سبزوار، نیشابور و کاشمر در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

بخوانید:  ۱۰ استان پایلوت اجرای طرح شتاب بخشی ریشه کنی کامل بیسوادی در ایران



منبع