باید همه از میزبانی ایران در جودو استفاده کنیم

باغچقی درباره اینکه چقدر امیدواری وجود دارد که جودو در مسیر موفقیت دوباره قرار بگیرد، گفت: جودوی ما ۴ سال تعلیق بود و خیلی عقب افتاد و مردم این موضوع را درک می‌کنند. ان شا الله با تدابیری که مسئولان و رئیس فدراسیون جودو در نظر می‌گیرند امید به خدا بتوانیم جودو را به جایگاه اصلی و واقعی‌اش برگردانیم، اما قطعا به  تلاش و پشتکار نیاز دارد و  شرکت در اردو‌های مشترک است.  

وی با تاکید بر وضعیت مالی ورزشکاران خاطرنشان کرد: به هر حال این مسابقات کمک حال ورزشکاران هست و در مجموع قراردادها بالا نیست. نه تنها در سازمان لیگ، بلکه در همه جا جودوکاران مظلوم واقع شده‌اند. جام باشگاه‌های آسیا هم می‌تواند از لحاظ درآمدی به ما کمک کند و جدای از آن از نظر کسب تجربه آن هم پیش از مسابقات جهانی بسیار نیاز بود.

جودوکار ایران افزود: این میزبانی، افتخاری برای ایران هست و امیدوارم به سلامتی این مسابقات برگزار شود و همه از میزبانی ایران بتوانند استفاده کنند.  

قاسم باغچقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط برگزاری سوپرلیگ جودو گفت: سوپرلیگ جودو شروع شد و اعضای تیم ملی ایران هم در تیم‌ها پخش شده‌اند و این موضوع سطح فنی تیم‌ها را با یکدیگر برابر کرده است. همه درگیر تلاش کردن هستند تا بتوانند مدال خوش رنگ‌تری را کسب کنند. 

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  بازیکنان آکادمی استقلال در آستانه فسخ قرارداد