با انتخاب یک رنگ ، شخصیت کاری خود را بشناسید!

سادگی این افراد زبانزد است. به طوری که برخی افراد این سادگی را با حماقت یکی در نظر می گیرند.

رنگ ابزاری ارتباطی قدرتمند است که می‌تواند برای نشان دادن عمل، تأثیر خلق و خو و حتی تأثیر بر واکنش‌های فیزیولوژیکی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از رنگ‌ها با افزایش فشار خون، افزایش متابولیسم و فشار چشم همراه است؛ بنابراین همیشه این پرسش مطرح است که رنگ‌ها دقیقاً چگونه در این زمینه عمل می‌کنند؟ و چگونه بر خلق و خو و رفتار انسان تأثیر می‌گذارند؟ مطالعات و آزمایش‌های مختلف، بینش بیشتری در مورد شخصیت افراد بر اساس روان‌شناسی رنگ به ما داده است. در ادامه به مهمترین رنگ ها و شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه اشاره می شود.

آبی به معنی پایدار بودن، هماهنگ بودن، صلح آمیز و قابل اعتماد بودن است. برندهایی که می خواهند به دلیل دوام، استحکام یا قابلیت اطمینان خود شناخته شده باشند، از رنگ آبی در لوگوی خود استفاده می کنند. بسیاری از شرکت‌های کامپیوتری محبوب (دل و اچ‌پی) و وب‌سایت‌ها (فیس‌بوک، توییتر، و …) به‌خاطر آرم‌های عمدتاً آبی و سفیدشان شناخته می‌شوند.

روانشناسی رنگ ها هر روز در اطراف ما استفاده می شود و نه تنها در مورد برندهایی که می خریم، بلکه در نحوه واکنش ما به محیط خود نیز استفاده می شود. گسترش روانشناسی رنگ ها به قلمرو شخصیت ها، در مورد اثبات این است که رنگ ها فقط به آنچه که بهترین به نظر می رسند مربوط نمی شود، بلکه در مورد معنایی است که ما ناخودآگاه به آن رنگ ها می دهیم و چگونه از آن برای سودمندی زندگی خود استفاده کنیم.

رنگ زرد

عشق و خانواده برای این افراد بسیار مهم است.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ نارنجی:

شخصیت شناسی براساس رنگ مورد علاقه

دوست دارند در مهمانی ها یا رویدادها نقش میزبان را بازی کنند.

می توانند به عنوان فردی ترسناک هم تلقی شوند.

رنگ آبی

رقص با یک نوع موسیقی که هیچ کس دیگری دوست ندارد آن را بشنود.

بسیار خندان و بشاش هستند. خنده خود را به دیگران تسری می دهند.

قرمز در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه یک انتخاب رنگ جسورانه است که با هیجان، اشتیاق، خطر، هیجان، انرژی و عمل همراه است. ممکن است متوجه شوید که برخی از برندها از رنگ قرمز برای دکمه‌های «تماس برای اقدام» استفاده می‌کنند. «اکنون سفارش دهید»، «اکنون خرید کنید» و غیره. این به این دلیل است که قرمز رنگی تند است که می تواند احساسات قوی را برانگیزد و شما را به خرید تشویق کند.

علاقمندی به نصیحت دیگران باعث می شود که او دوست داشته باشد به دیگران کمک کند.

این افراد دارای روحیه مثبت هستند. دیگران را نیز به داشتن روحیه مثبت دعوت می کنند.

نارنجی در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه: اغلب نماینده خلاقیت، شادی، آزادی، موفقیت و تعادلی است که همه آن ها را با هم جمع می کند. بازاریابان ممکن است از این رنگ برای جلب توجه شما برای عناوینی همچون یادداشت مهم و … در وب سایت خود استفاده کنند. بسیاری از “هشدارها” نارنجی هستند تا توجه شما را جلب کنند.  اما نارنجی تقریباً به اندازه قرمز پررنگ و فریبنده نیست.

بخوانید:  بازیکن نان بدنش را می خورد

این افراد بسیار زودباور هستند.

نسبت به مسائل بسیار خوشبین هستند. به طوری گاهی اطرافیان خود را عصبانی می کنند.

نسبت به اطرافیان و دوستان خود دلسوز هستند. همیشه می خواهند بهترین ها را برای نزدیکان خود فراهم کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ زرد:

در رفتار خود بسیار متین هستند. هیچ چیزی نمی تواند وضعیت نرمال و عادی آن ها را به راحتی بهم بریزد.

پر هیجان و جویای هیجانات جدید. عاشق ماجراجویی هستند و دائم به فکر خلق ماجراجویی های جدیداند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ سفید:

رنگ بنفش

آنچه رنگ مورد علاقه شما در مورد شخصیت شما می گوید

بنفش می تواند به سلطنت، قدرت، امتیاز، خرد و معنویت مرتبط باشد. به همین دلیل است که وب‌سایت‌ها و برندها Hallmark، Yahoo از رنگ بنفش استفاده می‌کنند یا بنفش را با لحن گرم‌تری ترکیب می‌کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ آبی:

این افراد علاقه زیادی به نصیحت کردن دیگران دارد.


آیا این خبر مفید بود؟

این افرادعاشق نظم هستند و همیشه محیط اطرافشان تمیز و منظم است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

زرد در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه: شادی، مثبت اندیشی و آفتاب گرم تابستان همان چیزی است که زرد ما را به یاد آن می اندازد. برندها ممکن است از رنگ زرد در لوگوی خود استفاده کنند تا با دیدن محصولاتشان احساس خوشحالی کنید. بسیاری از نمادهای «ارسال رایگان» در وب‌سایت‌ها ممکن است به رنگ زرد باشند تا شما را به چیزهای شاد و مثبت جذب کنند.

رنگ نارنجی

رنگ سبز

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به  رنگ صورتی:

رنگ ها همچنین می توانند نمادهایی برای برخی ویژگی ها باشند. به عنوان مثال هر وب سایتی براساس روان شناسی رنگ ، از رنگ های مختلف برای طراحی وب سایت خود استفاده می کنند.

رنگ قرمز

در رابطه با بهره وری، این افراد دوست دارند، بهترین راه برای انجام یک کار را برنامه ریزی کرده و سپس در صورتی که در حین انجام کار با مشکل مواجه شوند، خود را با شرایط جدید وفق داده و مشکل را حل کنند.

شاید گاهی اوقات هم کمی تکانشی باشند.

این افراد در همه امور جدی هستند. کمتر این افراد را شاد و خندان می بینید.

این افراد بسیار اجتماعی هستند. شاید بتوان گفتتیپ شخصیتی برونگرا هستند.

بخوانید:  امشب «ساعت به وقت قدس»

این افراد بسیار قابل اعتمادند. به همین علت بسیاری از افراد علاقمند به گفتگو و خواستن طرح و ایده برای رفع مشکللاتشان از این افراد هستند.

این افراد می توانند به راحتی اطرافیان خود را با داستان ها و همچنین رفتارهای خود سرگرم کنند.

علاقمندان به این رنگ می توانند کمی تکانشی باشند.

در رابطه با بهره وری، دوست دارد قبل از غواصی شرایط را تجزیه و تحلیل کند. او یک حلال مشکل هست و می تواند راه های خلاقانه ای برای فکر کردن خارج از چارچوب پیدا کنید.

رنگ صورتی

رنگ ها و شرکت های تجاری

این افراد تا اندازه ای نیز ساده هستند و همین سادگی باعث سواستفاده شدن می شود.

شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه خود یک تمرین استاندارد برای شناخت شخصیت شما است. دانشمندان دریافته‌اند که رنگ انتخابی شما بر همه چیز از شغل انتخابی گرفته تا نگرش تأثیر می‌گذارد. رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند چیزهای زیادی در مورد اینکه قرار بود ما چگونه باشیم بگوید؟ بنابراین بیایید کشف کنیم که رنگ واقعی مورد علاقه شما در مورد شخصیت شما چه می گوید. رنگی که نمایانگر انتخاب شماست، نقشی حیاتی در تعیین درونی‌ترین ویژگی های شما دارد.

این افراد نیز بسیار خنده رو و بشش هستند.

عاشق گفتگوهای عمیق هستند و از آن لذت می برند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ سیاه:

رنگ سفید

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ قرمز:

چیزهای منحصر به فرد را دوست دارد و می خواهد از همه چیز متمایز باشد.

این افراد بسیار ریسک پذیر هستند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ بنفش:

علاقه به ماجرا جویی دارند، اما میزان آن به اندازه افراد علاقمند به رنگ قرمز نیست.

امیدوارم از شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه استفاده کرده باشید.





لبخندهای این افراد به هر کسی ممکن است منتقل شود. بسیاری وقت ها این افراد خود معتقدند که دارای ویروس خنده هستند.

افراد علاقمند به رنگ سبز دوست دارند که همواره در هر کاری بهترین باشند.

به گزارش برنا؛ هر انسانی همین گونه است. سلیقه افراد براساس انتخاب های آنان شکل می گیرد. در زمینه رنگ هم همین گونه است. هر کسی ممکن است ممکن به رنگ خاصی علاقه داشته باشد. تست شخصیت شناسی تصویری رنگ ها به ارتباط میان رنگ و شخصیت افراد پرداخته است.

صلح آمیز و وفاداری و قوی بودن نیز از دیگر شاخصه ها و ویژگی های افراد لاقمند به رنگ ابی است.

این افراد دارای انرژی مفرح و فراوانی هستند که مردم آن را تحسین می کنند.

رنگ مشکی

همانگونه که اشاره شد، تمایلات افراد با یکدیگر همواره متفاوت است. در زمینه رنگ نیز همیشه همین گونه بوده است. شما بیشتر به کدام رنگ علاقه دارید؟ بیایید کشف کنیم که رنگ مورد علاقه شما چه چیزی را در مورد تیپ شخصیتی شما نشان می دهند. آیا می دانستید که رنگ مورد علاقه شما نیز می تواند نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت شما داشته باشد

بخوانید:  زمین لرزه به قدرت 3.9 ریشتر بندرعباس را لرزاند

این افراد برای اطرافیان خود منبع آرامش هستند. با کلام و گفتار و رفتار خود می توانند هر کسی را ارام کنند.

عنوان مثال، شرکت‌هایی که می‌خواهند با قابلیت اطمینان از سوی مشتریان، مرتبط شوند (دل، اچ‌پی، آی‌بی‌ام) از رنگ آبی استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی که می‌خواهند به خاطر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بودن مثل شرکت های Fanta، Amazon، Nickelodeon از اسپلش یا نارنجی استفاده می‌کنند.

رنگ سیاه در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه: این رنگ می تواند به معنای چیزهای مختلفی باشد: جسارت، منحصر به فرد بودن، رمز و راز، دسیسه و قدرت. اما همچنین می تواند به معنای ناراحتی، تاریکی، غم، درد یا اندوه باشد. رنگ سیاه با مرگ و سوگواری همراه است، اما می تواند با قدرت، تجمل و شدت نیز همراه باشد.

صورتی در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه: صورتی اغلب با زنانگی، بازیگوشی و عشق همراه است، اما صورتی نیز می تواند به عنوان رنگی نابالغ تلقی شود. شما متوجه رنگ صورتی زیادی در بسته بندی اسباب بازی های کودک یا مارک هایی خواهید شد که نشان دهنده سرگرمی است. برندها رنگ صورتی را به معنای چیزی زیبا، سرگرم کننده، بازیگوش و …به تصویر کشیده و استفاده می کنند.

سفید اغلب با خلوص همراه است. در فرهنگ های مختلف ممکن است از، رنگ سفید برای لباس عروس و نیز پرستاران بیمارستان ها استفاده شود. این رنگ اغلب به معنای پاکی، پاکیزگی و نظم است. برندها اغلب رنگ سفید را اضافه می کنند یا از رنگ سفید استفاده می کنند تا رنگ های شدیدتر (مانند قرمز) را جبران کنند.

این افراد از بیان کردن احساسات خود نمی ترسند و به راحتی آن را بر زبان می آورند.

ایرن افراد دارای شخصیتی آرام، صلح جو هستند.

در رابطه با کار و بهره وری، این افراد دوست دارند، مستقیماً وارد کار شده و با موفقیت خود را اثبات کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به  رنگ سبز:

میل به داشتن یک هویت مستقل دارند. این امر گاهی به تضاد در درون گروههایی که او حضور دارد می انجامد.

از فضای باز لذت می برد و تعادل را در زندگی مهم می داند

تا اندازه زیادی بازیگوش هستند و ممکن است در زمینه انجام کار، مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند.

سبز در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه: دو مورد از چیزهایی که دنیا را به دور خود می چرخاند با رنگ سبز مرتبط است: طبیعت و پول. رنگ سبز می تواند نشان دهنده رشد، باروری، سلامتی، ثروت، تندرستی یا سخاوت باشد. سبز همچنین می تواند با مفاهیم منفی مانند حسادت نیز همراه باشد.