سادگی این افراد زبانزد است. به طوری که برخی افراد این سادگی را با حماقت یکی در نظر می گیرند.
رنگ ابزاری ارتباطی قدرتمند است که میتواند برای نشان دادن عمل، تأثیر خلق و خو و حتی تأثیر بر واکنشهای فیزیولوژیکی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از رنگها با افزایش فشار خون، افزایش متابولیسم و فشار چشم همراه است؛ بنابراین همیشه این پرسش مطرح است که رنگها دقیقاً چگونه در این زمینه عمل میکنند؟ و چگونه بر خلق و خو و رفتار انسان تأثیر میگذارند؟ مطالعات و آزمایشهای مختلف، بینش بیشتری در مورد شخصیت افراد بر اساس روانشناسی رنگ به ما داده است. در ادامه به مهمترین رنگ ها و شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه اشاره می شود.
آبی به معنی پایدار بودن، هماهنگ بودن، صلح آمیز و قابل اعتماد بودن است. برندهایی که می خواهند به دلیل دوام، استحکام یا قابلیت اطمینان خود شناخته شده باشند، از رنگ آبی در لوگوی خود استفاده می کنند. بسیاری از شرکتهای کامپیوتری محبوب (دل و اچپی) و وبسایتها (فیسبوک، توییتر، و …) بهخاطر آرمهای عمدتاً آبی و سفیدشان شناخته میشوند.
روانشناسی رنگ ها هر روز در اطراف ما استفاده می شود و نه تنها در مورد برندهایی که می خریم، بلکه در نحوه واکنش ما به محیط خود نیز استفاده می شود. گسترش روانشناسی رنگ ها به قلمرو شخصیت ها، در مورد اثبات این است که رنگ ها فقط به آنچه که بهترین به نظر می رسند مربوط نمی شود، بلکه در مورد معنایی است که ما ناخودآگاه به آن رنگ ها می دهیم و چگونه از آن برای سودمندی زندگی خود استفاده کنیم.
رنگ زرد
عشق و خانواده برای این افراد بسیار مهم است.
ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ نارنجی:
شخصیت شناسی براساس رنگ مورد علاقه
دوست دارند در مهمانی ها یا رویدادها نقش میزبان را بازی کنند.
می توانند به عنوان فردی ترسناک هم تلقی شوند.
رنگ آبی
رقص با یک نوع موسیقی که هیچ کس دیگری دوست ندارد آن را بشنود.
بسیار خندان و بشاش هستند. خنده خود را به دیگران تسری می دهند.
قرمز در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه یک انتخاب رنگ جسورانه است که با هیجان، اشتیاق، خطر، هیجان، انرژی و عمل همراه است. ممکن است متوجه شوید که برخی از برندها از رنگ قرمز برای دکمههای «تماس برای اقدام» استفاده میکنند. «اکنون سفارش دهید»، «اکنون خرید کنید» و غیره. این به این دلیل است که قرمز رنگی تند است که می تواند احساسات قوی را برانگیزد و شما را به خرید تشویق کند.
علاقمندی به نصیحت دیگران باعث می شود که او دوست داشته باشد به دیگران کمک کند.
این افراد دارای روحیه مثبت هستند. دیگران را نیز به داشتن روحیه مثبت دعوت می کنند.
نارنجی در شخصیت شناسی براساس رنگ موردعلاقه: اغلب نماینده خلاقیت، شادی، آزادی، موفقیت و تعادلی است که همه آن ها را با هم جمع می کند. بازاریابان ممکن است از این رنگ برای جلب توجه شما برای عناوینی همچون یادداشت مهم و … در وب سایت خود استفاده کنند. بسیاری از “هشدارها” نارنجی هستند تا توجه شما را جلب کنند. اما نارنجی تقریباً به اندازه قرمز پررنگ و فریبنده نیست.
این افراد بسیار زودباور هستند.
نسبت به مسائل بسیار خوشبین هستند. به طوری گاهی اطرافیان خود را عصبانی می کنند.
نسبت به اطرافیان و دوستان خود دلسوز هستند. همیشه می خواهند بهترین ها را برای نزدیکان خود فراهم کنند.
ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ زرد:
در رفتار خود بسیار متین هستند. هیچ چیزی نمی تواند وضعیت نرمال و عادی آن ها را به راحتی بهم بریزد.
پر هیجان و جویای هیجانات جدید. عاشق ماجراجویی هستند و دائم به فکر خلق ماجراجویی های جدیداند.
ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ سفید:
رنگ بنفش
آنچه رنگ مورد علاقه شما در مورد شخصیت شما می گوید
بنفش می تواند به سلطنت، قدرت، امتیاز، خرد و معنویت مرتبط باشد. به همین دلیل است که وبسایتها و برندها Hallmark، Yahoo از رنگ بنفش استفاده میکنند یا بنفش را با لحن گرمتری ترکیب میکنند.
ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ آبی:
این افراد علاقه زیادی به نصیحت کردن دیگران دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
این افرادعاشق نظم هستند و همیشه محیط اطرافشان تمیز و منظم است.
نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف