بسیجیان، آینه مجسم مظلومیت و عصاره فضائل و رشادت‌های ملت هستند

به گزارش خبرگزاری برنا، برنا فیروزی معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ ادراکی و شناختی، نفرت پراکنی عمومی به حاکمیت و ایجاد فضای دوقطبی و شکاف در جامعه است، اظهارداشت: به فرموده و تعبیر امام راحل( ره)، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافته گان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند و نظام ما مدیون آن است.



|





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  فدراسیون فوتبال برای بازگشت سه امتیاز کسر شده از شمس‌آذر اقدام کند

برنا فیروزی گفت: به توصیه مقام معظم رهبری برای پیشگیری مقابله با این نوع جنگ باید “جهاد تبیین” کرد و افراد مرجع و موثر در جامعه منجمله قهرمانان و ورزشکاران با روحیه آزادگی به بیان حقایق در بین جوامع کوچک و بزرگی که در آن حضور دارند ، بپردازند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش این نکته را متذکر شد که در این نوع جنگ دشمن تلاش میکند با تعریف کردن جایگاهی بد نهاد برای حاکمیت نزد افکار عمومی و ایجاد نفرت حقایق را وارونه جلوه دهد تا به منافعش دست یابد.

برنا فیروزی: بسیجیان، آینه مجسم مظلومیت و عصاره فضائل و رشادت‌های ملت هستند

وی افزود: قناعت در سلوک و فرهنگ بسیجیان حرف اول را میزند و بسیجیان مصداق همان کلام معصوم هستند که مومن در عین بهره رسانی بسیار به دیگران هزینه خودش بسیار اندک است.

انتهای پیام/