بهسازی ۱۱۰ هزار کلاس درس در سال جاری

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در ماه رمضان  ۶۸ هزار کلاس درس بهسازی شده و برای امسال بهسازی و تعمیر  ۱۱۰ هزار کلاس درس و ۱۵ هزار سرویس بهداشتی هدف گذاری شده است.

وی افزود: در ماه رمضان  ۶۸ هزار کلاس درس بهسازی شده و برای امسال بهسازی و تعمیر ۱۱۰ هزار کلاس درس  و ۱۵ هزار سرویس بهداشتی  هدف گذاری شده است و امیدواریم  که بارویکرد جهادی و کمک مردم  محقق شود.  

حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره بهسازی و شاداب سازی مدارس اظهار داشت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر متولی بهسازی و شاداب سازی مدارس است و سازمان نوسازی یار قرارگاه در این زمینه است. 

بهسازی ۱۱۰ هزار کلاس درس در سال جاری

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تشویق دانش آموزان به کار‌های اجتماعی و مومنانه بیان کرد: بر همین اساس رویکرد امسال در زمینه بهسازی و شاداب سازی مدارس مبتنی بر تربیت است نه تعمیر و تعمیر مسئله دوم این رویکرد است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی که در سازمان تعریف می‌کنیم،  دارای رویکرد دانش آموز محور و معلم پایه است یعنی معلم‌ها و خانواده هایشان با افراد گروه‌های جهادی گروهی تشکیل می‌دهند تا مسائل مدرسه را شناسایی کنند و ابزار‌ها و اعتباراتی نظیر رنگ و قلم‌مو از سوی سازمان نوسازی و خیرین در اختیار آنها گذاشته می‌شود.  

انتهای پیام/ 



منبع

بخوانید:  آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان هرمزگان تا 18 تیر 1401