تاثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بر تثبیت موقعیت مقاومت در منطقه

همچنین در این آیین گروه تواشیح و همخوانی طه به اجرای برنامه پرداختند و در پایان نیز از مدیران و کارکنان تلاشگرادارت شهرستان شیراز در عرصه ایثار و شهادت تقدیر شد.



منبع

در این آیین همچنین سردار رحیم نوعی اقدم، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مقاومت در سوریه با ذکر خاطراتی از مبارزاتش در کنار شهید مهدی باکری و شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی از مدیران خواست در نوع مدیریت به شهید باکری و در تبعیت و فرمانبرداری از شهید سلیمانی الگو بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، لطف ا… شیبانی، در آیین یادواره شهدای ادارات شهرستان شیراز که روز گذشته در مرکز تحقیقات کشاورزی استان فارس برگزار شد، بیان کرد: امروز مسئله مهم کشور که باید به آن به صورت ویژه بپردازیم، انتخابات پیش رو است. 
وی، افزود: هم اکنون در فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم و در حال حاضر در خصوص داوطلبین؛ بحث بررسی صلاحیت ها است و در بحث انتخابات خبرگان نیز از روز یکشنبه 14آبان ماه  ثبت نام شروع شده که ان شاء ا… این انتخابات در یازدهم اسفندماه با شکوه و عزت تمام برگزار می شود.
شیبانی به تاکید رهبر انقلاب در بحث شرکت و حضور حداکثری در 4 مبنا و مقیاس اشاره کرد و گفت: ما در انتخابات مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت را خواهیم داشت که مطمئنا حضور حداکثری و بحث سلامت انتخابات خیلی مهم است. به خصوص در انتخابات فعلی که اگر دقت کرده باشید، اولین بار در طول عمر بابرکت انقلاب، رهبری معظم از یکسال پیش بحث حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را شروع کردند و بر اهمیت آن تاکید داشتند. از این رو وظیفه همه ماست که در حد توان و بضاعتمان مشارکت، تبلیغ، همراهی و همکاری کنیم که انتخابات با شکوه و بابرکتی داشته باشیم 
فرماندار شیراز، تاکید کرد: امروز با توجه به وضعیتی که در فلسطین اشغالی و غزه پیش آمده، حضور حداکثری در انتخابات در تثبیت موقعیت و عظمت مقاومت در منطقه موثر خواهد بود.

بخوانید:  بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
فرماندار شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند امسال گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات در تثبیت موقعیت و عظمت مقاومت در منطقه موثر خواهد بود.