تماس ۶۸‌ هزار نفر با سامانه ملی سفر/ استقبال مسافران از سامانه ۰۹۶۲۹


آیا این خبر مفید بود؟

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ حدود ۶۸ هزار نفر با این سامانه تماس گرفتند که حدود ۷۰ درصد این تماس‌ها به لحاظ دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌ها، آب‌وهوا و پرسش درباره اماکن اقامتی بوده که ۲۱۵ مورد آن مرتبط با شکایات یا تخلفات احتمالی است که مسافران از آن ابراز نگرانی می‌کردند، این موضوع در دست بررسی است و بخش بیش‌تری از آن‌ها پاسخ داده شده است. 


رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی و سامانه ۰۹۶۲۹ گفت: قطعا سعه صدر آن‌ها در پاسخگویی درست و کامل، نقش مهمی در رضایت‌مندی مسافران دارد و استقبال مسافران از تماس با این سامانه و تبدیل به مرجع شدن آن مستلزم این سعه صدر و اطلاعات جامع و کاملی است که ارائه شده است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ حدود ۶۸ هزار نفر با سامانه ملی سفر تماس گرفتند که حدود ۷۰ درصد این تماس‌ها به لحاظ دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌ها، آب‌وهوا و پرسش درباره اماکن اقامتی بوده است.

انتهای پیام/


|

تماس ۶۸‌ هزار نفر با سامانه ملی سفر/ استقبال مسافران از سامانه ۰۹۶۲۹

به‌ گزارش خبرگزاری برنا، علی‌اصغر شالبافیان عصر پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از سامانه ۰۹۶۲۹ (سامانه ملی سفر) گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ از سال گذشته کار خود را آغاز کرده و فعالیتش در طول سال دائمی و به شکل شبانه‌روزی است. این سامانه کمک خوبی به ما در زمینه بررسی نظرات مسافران کرده و برای گردشگران نوروزی که اطلاعات سفر خود را دریافت و به‌روز کنند، مؤثر بوده است.

بخوانید:  تداوم رکورد شکنی شاخص بورس با فتح کانال ۲.۵ میلیون واحد





منبع