جام جهانی اجاره خانه در این شهر ایران را بالا برد!

متراژ

۹۰ متر


|





منبع

اتاق خواب مستر

۱۵۰ متر

اجاره سوییت در کیش می‌تواند شبی شش، هفت میلیون تومان هزینه داشته باشد. این گزینه‌ها را باید گران‌ترین سوییت‌های کیش بدانیم که خب معمولا با امکانات خاصی مثل جکوزی تحویل مسافران داده می‌شوند. مثلا میزبان یکی از سوییت‌های دوبلکس و ۱۵۰ متری هزینه اقامت در آن را شبی هفت میلیون تومان درنظر گرفته است.

به گزارش برنا؛ اقامت در کیش و سایر شهرهای جنوبی، به‌عنوان پیشنهادی برای کاهش هزینه تماشاگران ایرانی جام‌جهانی قطر مطرح شده است. ارقام چندصد میلیونی تورهای قطر و هزینه‌های نجومی هتل‌های این کشور بخشی از دردسرهای تماشاگران ایرانی در کشور میزبان جام‌جهانی محسوب می‌شوند، اما همزمان با نزدیک شدن به شروع مسابقات، شاهد افزایش تعرفه هزینه اقامت در سوییت‌های کیش هستیم.

مهمترین امکانات


اجاره سوییت ۹۰ متری در کیش همزمان با برگزاری جام‌جهانی قطر شبی سه میلیون تومان است و درحال حاضر امکان رزور این اقامتگاه برای دو هفته پایانی آبان وجود ندارد. در این سوییت که دارای دو اتاق خواب است، حداکثر پنج نفر می‌توانند اقامت داشته باشند که البته با اضافه شدن هر مهمان دیگر، ۱۰۰ هزار تومان به هزینه نهایی اضافه می‌شود. شرط رزرو این سوییت، حداقل سه شب اقامت است و رزرو بیش از شش روز، شامل تخفیف ۱۰ درصدی می‌شود.

۹۹۹ هزار تومان

بخوانید:  دانلود سریال داریوش قسمت ۱ اول ( دانلود قسمت 1 داریوش ) کامل با حجم رایگان

 

سه میلیون تومان