خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی را تسهیل و تسریع می کنیم

photo_2023-01-25_14-00-45

وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور سامانه ارتباط تصویری مردمی با دادستان در دادسرای قزوین راه اندازی شد که در گام اول تولیدکنندگان و اصناف می توانند در روزهای سه شنبه دغدغه ها و مشکلات حقوقی و قضایی خود را با دستگاه قضا به صورت غیر حضوری و با ارتباط تصویری مطرح کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه شاید در ابتدای کار مشکلاتی هم داشته باشد اما تلاش می کنیم بسرعت نواقص را برطرف کرده و آن را کارآمد کنیم تا در صورت لزوم در سایر نقاط کشور نیز اجرا شود.



خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی را تسهیل و تسریع می کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ ۴ طرح خدماتی شامل سامانه ارتباطی تصویری تولیدکنندگان با دادستان، دفتر اعتذار و شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف و مهمانسرا روز چهارشنبه در دادسرای قزوین افتتاح شد.

دادستان قزوین یادآورشد: این سامانه راه اندازی شد تا بدون حضور تولیدکنندگان شرایط مهیا شود تا با ارتباط تصویری بتوان گره گشای مشکلات مردم و صنعتگران بود.

در ادامه سه نفر از تولیدکنندگان وصنعتگران از خارج کشور و دو صنعتگر از استان قزوین و نیز سه نفر از شهروندان در ارتباط تصویری با دادستان مسائل خود را مطرح کردند.

حسین رجبی دادستان قزوین در این مراسم اظهارداشت: در سند تحول دستگاه قضایی توجه به کرامت مردم و کاهش اطاله دادرسی در دستور کار قرار دارد و از آنجا که در دوره تعالی قوه قضائیه هستیم در مسیر تسهیل خدمت رسانی به مردم راهکارهایی اتخاذ و اجرایی می شود.

دادستان قزوین گفت: همکاران دستگاه قضایی در دوره تعالی خود با استفاده از روش های نوین درصدد تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم هستند.

بخوانید:  پاسخگویی به شکایات کاربران یزدی از سرعت اینترنت حداکثر ظرف 48ساعت