دیدارهای رئیس جمهور در ریاض در راستای سیاست تنش زدایی دولت و تاثیرگذار در تحولات منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ،گفت: دیدارهای رئیس جمهور با بن سلمان،اردوغان و سیسی در ریاض در راستای سیاست تنش زدایی دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و جهان اسلام بود.

وی، گفت: هر چه کشورهای اسلامی بهم نزدیکتر شوند قدرتشان بیشترمی شود.اگر جمهوری اسلامی با همین دست فرمان حرکت کند خیلی از مشکلات درموضوعات مختلف حل می شود.

وی اظهار کرد: در حاشیه این اجلاس رئیس جمهور دیدارها و جلسات خوبی داشت. دیدارهای رئیس جمهور با بن سلمان،اردوغان و سیسی در راستای سیاست تنش زدایی دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و جهان اسلام بود و اتفاقا دیدارهای تاثیرگذاری نیز بودند.

انتهای پیام/



منبع

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت بالایی که داریم باید در این اجلاس ها پیشنهاددهنده خیلی از موضوعات باشیم و باید اینها را دستگاه دیپلماسی ترسیم کند. این نوع سیاست می تواند تاثیرگذاری ایران رادر همبستگی کشورهای اسلامی و منطقه بیشتر کند.

فداحسین مالکی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی در ریاض،گفت: ماهیت این اجلاس حمایت از مردم غزه بود و انسجامی که بین کشورهای اسلامی در این اجلاس اتفاق افتاد کم نظیر بود به دلیل اینکه اجماع همه کشورها در یکجا سخت بود.

بخوانید:   واکنش جالب کریستیانو رونالدو به رکوردشکنی اش در لیگ عربستان