رشد ۴۰۰ درصدی ساخت هنرستان در دولت شهید رئیسی

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اینکه هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از مدرسه‌سازی‌ نیست، گفت: در دولت شهید رئیسی ساخت هنرستان‌ها رشد ۴۰۰ درصدی داشت.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خیرین را شریک دولت می‌دانست، افزود: ایشان همواره در حوزه مدرسه‌سازی تاکید داشتند زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس را مهیا کنید.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ‌سازی است و خیرین نگین انگشتری مدرسه سازی ایران زمین هستند‌، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه‌ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار شخصا بر زمین زدند.

خان محمدی ضمن تشکر از اقدامات کارمندان این اداره، اظهار کرد: معیشت کارمندان، مسئله اول من است و تلاش ما بر این بوده تا وضعیت همکاران، بهبود پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: من خادم شما هستم و دغدغه‌ی شما، دغدغه‌ی من است. 

وی ادامه داد: شهید رئیسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می‌کرد و نگاهش به خیرین درس آموز بود‌. همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور که آخرین افتتاح با حضور ایسان بود در خرماکلای مارندران حضور یافت.

در ادامه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربا کارمندان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان، دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا مشکلات موجود را با همدلی حل کنیم.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  پنجشنبه ۱۰ خردادماه در بیست و ششمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، اظهار کرد: انسجام خیرین در کنار مسئولان استان همدان نشان از توجه به آینده‌ای قوی دارد.‌

بخوانید:  حوضچه امیریه شهریار ساماندهی شد