مدیر کل نمایشگاههای بین المللی همدان در ادامه افزود: انتظار ما از ارتباط با رسانه ها بیش از این می باشد که نیاز ما به ارتباط و تعامل با همه رسانه هاست، مهمترین هدف ما برجسته سازی صنعت نمایشگاهی ست که به این مهم دست نمی یابیم مگر با تعامل اصحاب رسانه و رسانه های استانی.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قطعا حضور مسئولین استان در کنار ما کمک به پیشرفت صنعت استان و رسیدن به اهداف ما خواهد بود،افزود: سعی بر این است که نمایشگاه تلفیقی برگزار شود یعنی بین آن دو، تخصصی و عمومی تعامل برقرار کنیم، اگر میخواهیم به سمت بین المللی شدن برویم، باید از معبر نمایشگاههای تخصصی عبور کنیم.
بداغی با اشاره به اینکه سایت جدید نمایشگاه از اول خرداد سال جاری به صورت آزمایشگاهی شروع به فعالیت کرده است بیان کرد: با ۸۰درصد پیشرفت،فاز اول به بهره برداری رسید که با استفاده از ظرفیت سفر ریاست جمهوری این فاز را تکمیل و با جذب سرمایه گذار از خارج استان به زودی شاهد تکمیل فازهای ۴،۳،۲ خواهیم بود.
وی گفت: در برگزاری ۲۱ نمایشگاه کودک و نوجوان آموزش و پرورش،بهزیستی،کمیته امداد،اداره ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین در کنار آنها سازمان صدا و سیمای مرکز همدان مشارکت خواهند داشت، در حال حاضر نمایشگاههای بین المللی همدان رتبه ۱۲کشوری را دارد که اگر فاز۴،۳،۲ با همین مختصات اجراء گردد جزء ۵استان برتر کشور خواهیم شد.
وی در ادامه با بیان اینکه شاهد برگزاری اولین نمایشگاه عینک بصورت کاملا تخصصی در همدان بودیم، گفت: در طول سال،۲۳ عنوان نمایشگاهی پیش بینی شده است از جمله نمایشگاه اقوام ایرانی، فرش دستباف، شب یلدا و لوستر… که در سال آینده پیش بینی شده است به ۳۰ عنوان نمایشگاهی هم برسد که بر آنها رسالت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مان تاثیر خواهد داشت؛
بداغی در پایان بیان کرد: باهماهنکی های انجام شده در آینده ای نزدیک مشکل حمل و نقل همشهریان به سایت جدید نمایشگاههای بین المللی رفع خواهد شد. ولی فعلا همشهریان محترم جهت تردد به سایت جدید از پایانه مسافربری سرگذر با استفاده از اتوبوس های شهری جورقان استفاده نمایند و جهت تردد با ون و تاکسی از ایستگاه پل شهید همدانی در ضمن از میدان فرودگاه به سایت نیز، خودرو سواری تدارک دیده ایم که همشهریان محترم را بصورت رایگان جابجا خواهد کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
مدیرکل نمایشگاههای بین المللی همدان اظهار کرد: با توجه به نمودار عملکردی ده سال گذشته نمایشگاه، در سال ۹۵ نسبت به سال۹۴، ۳۳ درصد رشد عملکردی داشته ایم، هدف ما در سال۱۴۰۱ زدن رکورد عملکرد ده ساله نمایشگاه ست که این امر محقق نمی شود مگر با تجزیه و تحلیل آن هم از لحاظ هر دو بعد هم کمی و هم کیفی،که این دو هم مکمل هم هستند هم متمم و هم با یکدیگر در ارتباط اند که منجر به رشد و ارتقاء مجموعه می شوند؛
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه و صنعت مکمل هم هستند، گفت: اگر می خواهیم در صنعت نمایشگاهی رشد داشته باید رویکرد دو سوی ایجاد کنیم که این مهم از طریق رسانه ها و روابط عمومی ها میسر می گردد.