عذرخواهی تیپاکس از کاربرانش

با بررسی‌های به‌عمل‌آمده، نمایندگی مذکور شناسایی و تذکرات کتبی لازم داده شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. برای اطمینان بیشتر، فعالیت این نمایندگی همچنان تحت نظارت ویژه قرار گرفته تا در صورت بروز هرگونه تخلف، وارد فرایند لغو و سلب مدیریت شود.

متأسفانه بعضی اوقات دور از چشم مسئولین امر، اتفاقی نابهنجار می‌افتد. اخیراً شاهد انتشار ویدئویی از بارگیری نامناسب بسته‌ها در یکی از نمایندگی‌های تیپاکس بودیم. ما به‌عنوان سازمانی پاسخگو در قبال چنین رفتاری، عذرخواهی کرده و اقدامات مقتضی در جهت رفع این نقیصه را انجام می‌دهیم.

عذرخواهی تیپاکس از کاربرانش





منبع

پیشتر نیز گزارش‌هایی دربارۀ تأخیر در ارسال بسته‌ها، برخورد نامناسب برخی پرسنل کال سنتر و نمایندگی‌ها با متشری‌ها در رسانه‌ها منتشر شده بود، حتی تعدادی از آن‌ها نیز با راه‌انداختن پویشی مجازی خواستار اصلاح روند نظارتی بر عملکرد این شرکت شده بودند، مدیران تیپاکس نیز هربار بعد از مسائل مطرح شده توسط مشتریان، قول پیگیری دادند  که ارزیابی میزان عمل به وعده‌های آن‌ها بر عهدۀ کاربران این شرکت است.

انتهای پیام/