عزیمت بیش از ۵۸ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی

آجیلیان در پایان ضمن آرزوی حج مقبول و سعی مشکور برای حجاج ایرانی تاکید کرد: خدمتگزاران مردم در صنعت حمل و نقل هوایی و به خصوص در فرودگاه‌های کشور همچنان در زمینه اعزام هم‌وطنان عزیز به حج تمتع، حج عمره مفرده (مکه مکرمه و مدینه منوره) و عتبات عالیات به وظایف خود به نحوه احسن عمل خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ۱۸ فرودگاه یاد شده هم اکنون از آمادگی لازم برای اجرای عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی برخوردار هستند و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل عملیات بازگشت حجاج در این فرودگاه‌ها انجام شده است.

مسئول عملیات حج با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج ایرانی از عربستان سعودی به کشور از یکم تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: انجام این عملیات موفق با تلاش تمام مدیران فرودگاه‌ها و همکاران آنها به خصوص در حوزه عملیات هوانوردی و فرودگاهی انجام شده است.

آجیلیان از همکاری بی نظیر اعضای کمیته حفاظتی و امنیت صنعت حمل و نقل هوایی و فرودگاه‌ها در اجرای موفق عملیات حج تمتع امسال تقدیر و تشکر کرد و افزود: لازم است از تلاش‌ها و همکاری‌های مطلوب تمام ارگان‌های درگیر در عملیات حج تمتع امسال در فرودگاه‌های کشور در قالب کمیته‌های تسهیلاتی قدردانی شود.

وی تاکید کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با افتخار عملیات رفت زائران ایرانی را در ۱۸ فرودگاه کشور به خوبی انجام دهیم و زائران حتی یک دقیقه مشمول تاخیر فرودگاهی نشدند و این نقطه عطفی در اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی در سال جاری بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدحسین آجیلیان گفت: عملیات رفت حج تمتع با انجام ۲۴۴ پرواز از ۱۸ فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان امروز به پایان رسید.

بخوانید:  آغاز توزیع تسهیلات خوداشتغالی برای جوانان

پروازهای حج بدون تاخیر انجام شد

مسئول عملیات حج تصریح کرد: قطعاً انجام این عملیات بزرگ و موفق مرهون حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است.

انتهای پیام/



منبع