عملکرد ۶ ماهه سامانه ارتباط مردمی سامد از زبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ درخواست احمدزاده از مدیران


انتهای پیام

IMG-20221017-WA0009





منبع

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ادامه ارتباط میان مسئولان و مردم تاکید کرد و یادآور شد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و انتظار می‌رود مدیران استانی خواسته‌های قانونی مردم که از طریق سامانه سامد منتقل می‌شود را در کمترین زمان ممکن عملیاتی کنند.


عملکرد ۶ ماهه سامانه ارتباط مردمی سامد از زبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ درخواست احمدزاده از مدیران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق شبکه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی احمدزاده برای دومین بار در مهر ماه با حضور در سامانه ارتباط مردمی( سامد) به صورت تلفنی پاسخ‌گوی درخواست‌ها و مشکلات مردم بود.

سیدعلی احمدزاده بیان کرد: تعداد برنامه‌های مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سامانه سامد برای پاسخ‌گویی به مردم یک هزار و ۹۹۴ مورد بوده و تعداد افرادی که دیدار حضوری در همین سامانه داشتند و به کارشان رسیدگی شد ۲۰ هزار و ۴۳۳ مورد است.

 






استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ارائه آماری از اقدامات سامانه سامد پرداخت و با اشاره به اینکه این سامانه ارتباط مردمی از طرف نهاد ریاست جمهوری است، گفت: تعداد تماس‌های صورت گرفته با سامانه سامد در ۶ ماه سال جاری ۳۱ هزار و ۳۴۹ مورد بوده و مدت زمانی پاسخ‌گویی ۹۰۶ ساعت معادل ۵۴ هزار و ۳۶۰ دقیقه است.