فعالیت های دانش بنیانی در استان قزوین شتاب گرفته است

استاندار قزوین بیان کرد: حمایت مجموعه‌ مدیریتی استان و فراهم کردن بستر رشد منجر به کسب رتبه نخست شده و این حمایت ها در ادامه مسیر بیشتر خواهد شد تا این جایگاه حفظ شود و خدمات بیشتری از موضوعات دانش بنیان در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

 

تفاهم نامه همکاری استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد خواهد شد

اعلایی گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اتکا تولید و اقتصاد به دانش، استان قزوین در این مسیر حرکت می کند اما  ظرفیت ها خیلی بیش از این است و با تلاش بیشتر می توانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

اعلایی بیان کرد: قزوین جزو استان های پیشرو در اقتصاد دانش بنیان است و در سال ۱۴۰۲ به رتبه اول دست یافت.

انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان قزوین در حوزه اقتصادی بروز و ظهور مشخص و برجسته ای دارد و آن چیزی که امروز در این استان نیاز به تقویت دارد موضوع دانش بنیان است. 

فعالیت های دانش بنیانی در استان قزوین شتاب گرفته است

وی افزود: سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فرصت مناسبی است تا وضعیت دانش بنیان استان را هر چه بیشتر بهبود داده و در همین راستا تفاهم نامه ای بین استانداری قزوین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد خواهد شد.
 
اعلایی یادآورشد: با انعقاد این تفاهم نامه اختیارات و امکانات استان قزوین در زمینه دانش بنیان افزایش پیدا خواهد کرد و شقوق مختلف دانش بنیان در استان قزوین پیاده خواهد شد.

بخوانید:  ثواب قطره ای اشک برای اهل بیت از زبان امام حسین (ع)

استاندار قزوین گفت: در پی سفر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان قزوین، تفاهم نامه همکاری فی ما بین استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه تا حدودی چراغ فعالیت های دانش بنیان در استان قزوین روشن شده و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تلاش خدمت گذاران تقویت خواهد شد. 

فعالیت های دانش بنیانی در استان قزوین شتاب گرفته است