مراکز خدمات کشاورزی خاکریز خط مقدم جهادکشاورزی است


وی با تاکید بر اثربخشی مراکز خدمات کشاورزی تصریح کرد: این مراکز، خاکریز خط مقدم وزارت جهادکشاورزی در سراسر کشور هستند و برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های کلان کشاورزی زمانی تاثیرگذارند که مراکز خدمات کشاورزی توجیه و کشاورزان برای اجرای برنامه‌ها اقناع شوند.

آقامیری اجرای برنامه‌های ترویجی از جمله مبارزه با آفات کشاورزی را از جمله راهکارهای افزایش راندمان محصول برشمرد و در این رابطه برنامه‌های مراکز را در خصوص پایش و مبارزه با سن غلات مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.





منبع انتهای پیام







مراکز خدمات کشاورزی خاکریز خط مقدم جهادکشاورزی است


سرپرست وزارت جهادکشاورزی در بازدید از مزارع کشت غلات قم‌رود گفت: گندم در کشاورزی ایران و سایر کشورها معیار است؛ عملکرد مناسب، کشت و خودکفایی در گندم، تضمین امنیت غذایی کشور است از این رو مراکز خدمات کشاورزی باید ضمن ارتباط فراگیر با کشاورزان، برنامه‌های ترویجی را به سمت و سوی کشت پر‌بازده محصولات راهبردی، مبارزه با آفات و کم کردن تلفات محصولات کشاورزی سوق دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرپرست جهاد کشاورزی در این سفر ضمن بازدید از مراکز خدمات کشاورزی دهستان قم‌رود گفت: سیاست جدید وزارت جهادکشاورزی ورود به سرپنجه‌های وزارت یعنی مراکز خدمات کشاورزی است.


|