مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد/توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند را از وزارت صمت و جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنم


معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تمام مسئولین دولت از شخص رئیس‌جمهور تا معاونین، وزرا، استانداران و فرمانداران شبانه‌روز برای تغییر در وضعیت معیشت مردم در حال دوندگی هستند، گفت: به حول قوه الهی برخلاف آنچه برخی با سیاه‌نمایی از تریبون‌های مختلف بیان می‌کنند مشکلات اقتصادی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلفی که در داخل و کشورهای همسایه و هم پیمان وجود دارد رفع خواهد شد.

رضایی با تأکید بر اینکه نهاوند از لحاظ فرهنگ دینی، معنوی و اعتقادی قوی است و همواره افراد توانمندی برای نظام و انقلاب پرورش داده است، گفت: دولت باید یک تبعیض عادلانه برای پیشبرد امور مرتبط با شهرستان در نظر بگیرد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بالندگی هرچه بیشتر این دیار شهیدپرور باشیم.

رضایی در ادامه با بیان اینکه سرعت عمل در انجام کارها یکی از موارد مهمی است که مدیران در سطوح مختلف باید مورد توجهشان باشد، گفت: اینکه بخواهیم لیستی از کارهای انجام شده و نشده اعلام کنیم زیاد موردتوجه نیست آنچه که حائز اهمیت است انجام کارهایی است که مستقیماً مرتبط با معیشت و اشتغال مردم و جوانان است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور با تلاش های شبانه روزی دولت حل خواهد شد، گفت: توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند را از وزارت صمت و جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنم.





منبع


|

محسن رضایی: مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد/توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند را از وزارت صمت و جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنم