موازی کاری دستگاه های متولی، یکی از دلایل رشد آسیب های اجتماعی

وی یکی از اهداف برگزاری این همایش را اتخاذ تدابیر لازم بمنظور رفع مسائل و مشکلات دانش آموزان و تهیه شناسنامه جامع از آسیب های اولویتی مدارس استان برشمرد و تاکید کرد؛ ما به دنبال طرحی هستیم که از موازی کاری دستگاهها و به تبع آن هدر رفت بیت المال جلوگیری نماییم.

این مقام قضایی همچنین افزود: با توجه به اهمیت موضوع، این همایش که در مصوبات سومین جلسه شورای پیشگیری استان پیش بینی شده بود، با حضور جمعی از معاونین، مربیان پرورشی و مشاورین مذهبی مدارس آموزش و پرورش بجنورد در محل سالن گلشن برگزار شد.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در این رابطه نسبت به شناسایی و احصاء کلیه آسیب های اجتماعی بویژه آسیب های دانش آموزان در مدارس استان اقدام نموده و با ارائه راهکارهای اجرایی نسبت به عملیاتی نمودن آنها اقدام خواهد نمود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

یوسفی زرومی در ادامه از مشاورین و معلمین که در این راستا پیشنهاداتی دارند خواست نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، یوسفی زرومی در حاشیه اولین همایش معاونین، مربیان پرورشی و مشاورین مذهبی مدارس آموزش و پرورش بجنورد گفت: دستگاه قضایی استان در کنار وظایف ابلاغی سازمانی و بر اساس وظایف ذاتی در زمینه رسیدگی به تظلمات، در راستای پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی و کاهش ورودی پرونده به دادگستری استان، گام های موثری را برداشته است.

بخوانید:  ست اول کلید بازی بود/ از این‌که مردم را خوشحال کردیم به خودم می‌بالم

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

موازی کاری دستگاه های متولی، یکی از دلایل رشد آسیب های اجتماعی