نگاهی به عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سال اخیر

احمد زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش جاده سازی بیان کرد:طرح بهسازی جاده لنده به الگن نیز با پشرفت ۴۰ درصدی ، طرح احداث راه اصلی یاسوج _سی سخت با پشرفت ۸۰ درصدی ادامه دارند و به بهره برداری کامل خواهند رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

احمد زاده استاندار کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد:مقاوم سازی منازل مسکونی به تعداد یک هزار و ۶۹۹ واحد شهری و روستایی و به مبلغ چهار میلیون و ۳۵ هزار و ۶۰۰ ریال ، تعمیر دو هزار و ۹۰۰ واحد و دو هزار و ۷۳۷ مورد پرداخت معیشتی به شهرستان از جمله اهداف تعریف شده و مورد انتظار از پروژه بازسازی منازل مسکونی شهرستان دنا بود که موفق به تحقق بازسازی یک هزار و ۶۹۹ واحد شهری و روستایی خسارت دیده و غیر قابل سکونت و تعمیر دو هزار و ۹۰۰ واحد و همچنین دو هزار و ۷۳۷ مورد نیز پرداخت معیشتی به این شهرستان شد. 

|





منبع

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درپایان اظهار داشت:در بخش های کشاورزی و عمران و توسعه روستا ها ، طرح های هادی روستایی با هدف اجرای طرح در ۲۴۶ روستا و طرح اجرای سد های خاکی در سطح شهرستان بهمئی، تامین آب کشاورزی با پشرفت ۷۰ درصدی از شهریور ۱۴۰۰ شروع و تا کنون ادامه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمد زاده استاندار این استات با عنوان اقدامات صورت گرفته در بخش آب رسانی گفت:طرح آبرسانی به روستاهای استان با شروع از شهریور ۱۴۰۰ و پیشرفت ۱۰۰ درصدی تاکنون موفق به تامین آب شرب پایدار ۷۶ روستای استان شده است .

وی گفت:لازم به ذکر است با توجه به اینکه این تاسیسات در دوره های گذشته از مقاوم سازی مناسبی بر خوردار نبوده اند در حال حاضر مقاوم و در برابر حوادث برای مردم مشکل ساز نخواهند بود و اعتباری به مبلغ دو میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۵۰ ریال به این تاسیسات زیربنایی اختصاص داده شد.

سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه بویراحمد افزود:با دستور مقام معظم رهبری جهت بازسازی شهرستان زلزله زده دنا ، طرح بازسازی منازل مسکونی این شهرستان که بر اثر زلزله بیست و نهم اسفند ۱۳۹۹ دچار خسارت شدند از شهریور ۱۴۰۰ شروع و با پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تاکنون در دست اجرا می باشد.

نگاهی به عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سال اخیر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارش عملکرد استانداری این استان طی یک سال جاری را در بخش های مختلف آب رسانی ،کشاورزی،جاده سازی وعمران و توسعه روستایی تشریح کرد.

بخوانید:  آیا اجنه خانه‌های این روستا را به آتش کشیدند؟

انتهای پیام 

 

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان