هنوز چیزی تمام نشده اما فکر و ذکرمان قهرمانی است/ نمی‌دانم چه کسی مصدومم کرد!

مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی مهم گیتی‌پسند مقابل مس سونگون که با برتری اصفهانی‌ها خاتمه یافت اظهاداشت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش است. با حریف ۲ امتیاز اختلاف داشتیم و در صدر بودیم. حریف می‌توانست با برد به صدر برسد و ما به این موضوع واقف بودیم.

وی افزود: ما در یک هفته گذشته متمرکز بودیم و کارهایی که می‌توانستیم در بازی انجام دهیم را پیشتر تمرین کرده بودیم. خدا را شکر می‌‌کنم که توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. بازیکنان‌مان همه زحمت کشیدند و مزدشان را گرفتند. هنوز چیزی تمام نشده. ۱۳ بازی تا انتهای فصل مانده اما تمام فکر و ذکرمان قهرمانی است.۱۳ فینال را در پیش داریم و بای به بازی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/



منبع

بازیکن گیتی پسند در مورد مصدومیت خود گفت: در اوایل بازی یکی از بازیکنان حریف با آرنج به دنده من ضربه زد و نمی‌دانم چه کسی بود اما نمی‌توانستم ادامه دهم. روی نفس و توانایی‌هایم تاثیر گذاشت. بچه‌ها پشت هم بودند و تلاش کردند تا پیروز شویم.

کریمی در پایان عنوان کرد: یک خسته نباشید ویژه به تماشاگران خونگرم اصفهانی می‌گویم که یار ما بودند و واقعا حمایت‌شان باعث دلگرمی بود. خوشحال بودم که آنها هم خوشحال به خانه رفتند.