پیوند آسمانی ۲۰۲ زوج جوان در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام محمدرضا انصاری روز سه شنبه درگفت و گویی افزود: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت در طول دهه کرامت، با فراهم کردن سه سفره عقد با تزیینات اسلامی و القاب حضرت معصومه(س)، میزبان زوج‌های جوان بود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان حضرت معصومه(س) در بخش پرتال‌ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت‌نام اتاق عقد را دنبال کنند.

وی با بیان این‌که اتاق عقد حرم در مناسبت‌های مختلف میزبان جشن عقد زوج‌های جوان است، اضافه کرد: سه اتاق عقد حرم مطهر سال گذشته میزبان ۸۰ زوج در شب و روز میلاد امام‌زمان(عج)، ۷۵ زوج جوان از شب تا شام عید سعید مبعث و ۵۰ زوج در سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) بود.

در اتاق عقد حرم حضرت معصومه(س) سالانه بیش از ۲ هزار عقد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا چهارده روز آینده وجود دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت‌نام اتاق عقد، پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.

انصاری افزود: برای ثبت‌نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه، تصویر فرم تکمیل شده رزرو نوبت که در سایت قابل دانلود است، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق‌نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.

بخوانید:  لیست نهایی تیم ملی آمریکا برای جام جهانی

انتهای پیام



منبع