کلیدواژه‌های فرماندار جدید برای اداره بندرعباس/اقناع‌سازی مردم، مسئله محوری و پرهیز از شعارزدگی

سرپرست فرمانداری بندرعباس، با تاکید بر جلوگیری از اقدامات سطحی، عنوان‌کرد: نگاه ما به موضوعات مختلف مبتنی بر مسئله‌محوری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد از این طریق موضوعات شهری و شهرستان را حل و فصل کنیم.

سرپرست فرمانداری بندرعباس، اقناع‌سازی مردم قبل از اقدامات جدید، مسئله محوری برای رفع و رجوع موضوعات و تقویت ارتباط با مردم را به دور از شعارزدگی را جزو راهبردهای خود برای اداره مرکز استان هرمزگان نام برد.

بهادری با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان بندرعباس و نقش استراتژیکی که در معادلات ملی و گاها بین‌المللی برعهده دارد، از لزوم تقویت نقش مردم در معادلات گفت و خاطرنشان‌کرد: ارتباط مجموعه دولت با مردم باید از حالت شعارگونه خارج شود و با پرهیز از شعارزدگی ” مردمی بودن” را به صفت بارز خود تبدیل کنیم.

انتهای پیام 



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس، در آیین تکریم و معارفه فرماندار بندرعباس، با بیان اینکه تلاش مجموعه فرمانداری در دوره جدید معطوف به تحقق برنامه‌ها نظام اسلامی و دولت اسلامی خواهد شد، اظهارداشت: تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم با توجه به اینکه گفتمان دولت معطوف بر فسادستیزی، عدالت‌محوری و مردم یاری است به جد پیگری خواهد شد و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی بر لزوم اقناع‌سازی مردم قبل از هر گونه تصمیم‌گیری و اقدامی تاکید‌کرد و گفت: سعی خواهیم کرد قبل از اینکه هر اقدامی را شروع کنیم به اقناع‌سازی مردم بپردازیم چرا که معتقدیم مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در حل مسائل کشور، استان و شهرستان دارند و نباید نادیده گرفته شوند.

بخوانید:  برداشت انبه نارس ( کال ) در شهرستان میناب آغاز شد