کنگره شهدا در افزایش مشارکت انتخاباتی موثر است

استاندار همدان گفت: دشمن از آگاهی جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احساس خطر کرده و با حملات سایبری قصد دارد آثار مثبت آن را در جامعه خنثی کند.




|





منبع

 






آیا این خبر مفید بود؟

استاندار همدان با اشاره به اینکه جوانان و ورزشکاران با ایجاد فضای مناسب پای کار باشند گفت: فضای ورزش بهترین محیط برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ورزشکاران باید با الگو قراردادن شخصیت و سیره شهدای گرانقدر در مسیر زندگی حرکت کنند.

برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان ظرفیت خوبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه برای آشنایی مردم و جوانان با سیره عملی شهدا افزود: تولید محتوای رسانه‌ای از تاریخ مقاومت، ایثار و شهادت به فراخور ذائقه جامعه امروز و نسل جوان اقدامی ویژه و رمز ماندگاری سیره شهدا و رشادت ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

بخوانید:  موشن گرافی من یک راهدارم، در صف اول خدمت و ایثار

کنگره شهدا در افزایش مشارکت انتخاباتی موثر است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات حول محور چهار رکن مهم امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت استوار است اظهار داشت: برگزاری مطلوب این کنگره در ارتقای مشارکت انتخاباتی راهگشا است.