۵۰درصد شبکه آب و فاضلاب شهری کرج فرسوده است

به گفته ایزدیار؛ شرکت آبفا نیز تلمبه خانه ای در این پارک دارد که یک منزل ویلایی نیز در آنجا توسط سرایدار نگهداری می شود که اگر بتوانیم این فضا را تعیین تکلیف کنیم، به سرعت می توان عملیات اجرایی فاز دوم این پارک را آغاز کرد.


سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ۵۰ درصد شبکه آب و فاضلاب شهری فرسوده است.


|

۵۰درصد شبکه آب و فاضلاب شهری کرج فرسوده است

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بخشی از زمین پارک ایران کوچک متعلق به آموزش و پرورش بود که در سال گذشته از طریق تهاتر، تملک قطعه دوم این پارک صورت گرفت. 

سخنگو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: حق آبه کرج از سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یافته اما در کیفیت آب به ویژه در مناطق جنوبی و پایین دست اتوبان خیلی ملموس نبود و بیشتر به شبکه شمالی تزریق شد. تصفیه خانه حصار که عملیات اجرایی آن در حال انجام است، می تواند در تصفیه پساب موثر باشد تا با حمایت و تعامل با آبفا، بتوانیم آب شرب را از آبیاری فضای سبز حذف کنیم.

بخوانید:  درخواست مهم آبادانی ها از فدراسیون فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟





منبع

انتهای پیام/





نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکل افت فشار آب در منطقه دهقان ویلا بیان کرد: آبرسانی این محله مدت ها به صورت هیئت امنایی انجام می شد. در دیدارها و جلساتی که به عنوان نمایندگان مردم با شهروندان منطقه دهقان ویلا داریم، دریافته ایم که اولویت اول آن ها آسفالت و فضای سبز نیست، بلکه افت فشار آب است؛ بنابراین درخواست می شود این مهم مدنظر قرار گیرد و اقدام عاجل انجام شود.