آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز سید الکریم (ع) برگزار شد

علی کلهر شهردار کهریزک با تأکید بر توسعه و افزایش سرانه آموزشی اظهار داشت: این شهرداری با همکاری هیات منتخب کوی بهار 3100 متر از سرانه های آموزشی خود را جهت احداث این پروژه آموزشی تخصیص داد و با تعامل سازنده با بخشداری و اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه سیدالکریم  با زیربنای ۱۴۶۰مترمربع هستیم که تاثیر بسزایی در ارتقاء سرانه آموزشی شهر کهریزک دارد.

او افزود: اقدام چنین کارهای موجب کشف استعدادها خواهد شد و خوشبختانه با داشتن مردم خوب علیرغم همه تهدیدها می‌توان در مسیر پیشرفت و توسعه قدم برداشت. 

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر در آئین افتتاحیه مدرسه سیدالکریم گفت: یکی از زیباترین کارهایی که وظیفه شرعی،  اخلاقی و اجتماعی ماست این است که تلاش بکنیم گره ها را از سر راه  مردم برداریم و در راه آبادانی کشور قدم برداریم و  فقر ‌و محرومیت را از بین ببریم.

آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز سید الکریم (ع) برگزار شد

او گفت: مسئولین باید با سرعت بالا به سمت آبادانی کشور حرکت کنند و برای رفاه عمومی و رشد استعدادها بستر لازم را فراهم کنند. 
تولیت حرم عبدالعظیم الحسنی گفت: از کلیه مدیران که در مسیر آبادانی تلاش می کنند تشکر و قدردانی می کنم. 

آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز سید الکریم (ع) برگزار شد

لازم به ذکر است این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه بخش کهریزک، محمد بشارت و امین بابایی معاونین فرماندار ویژه شهرستان ری، بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، حسین گراوند بخشدار کهریزک، علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره)، علی کلهر شهردار کهریزک، محمد معینی رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک و اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک برگزار گردید.

بخوانید:  قیمت سکه و طلا امروز 14 شهریور ماه1401

آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز سید الکریم (ع) برگزار شد