آرای کمیته انضباطی درباره مطالبات 19 بازیکن لیگ دسته یک والیبال

انتهای پیام//






آرای کمیته انضباطی درباره مطالبات 19 بازیکن لیگ دسته یک والیبال

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تا کنون چندین نشست برای بررسی شکایت‌های واصله برگزار کرده است و روز دوشنبه 11 مهرماه در جدیدترین نشست خود به بررسی شکایت 19 بازیکن از دو باشگاه سروقامتان همدان و تخت جمشید مرودشت از لیگ دسته یک مردان سال 1400 پرداخت.


آقایان ابوذر نودوزپور، آرمین غلامی، مهدی عبدالی، علی عسگری نیا، مهدی الهی، وحید مرادی، پندار مومنی مقدم، محسن شکری، ابوذر نودور پور، پوریا نودوزپور، امیر محمد بحیرائی، محمد مهدی نصوری، علی موذنی با ثبت درخواست در فدراسیون والیبال و ارائه نسخه‌ای از قراردادشان ادعا کرده‌‌اند برای شرکت در مسابقات دسته اول لیگ والیبال مردان گروه الف در سال 1400 به انعقاد قرارداد با باشگاه سروقامتان همدان مبادرت ورزیده‌اند که برخی از ایشان قسمتی از مبالغ قراردادشان را دریافت نموده‌اند و برخی دیگر هیچ مبلغی از مبالغ قرارداد خود را دریافت نداشته‌اند و همه نامبردگان از باشگاه طلبکار هستند و فقط طلب آقای علی موذنی مربوط به سال 1399 است. نظر به اینکه مدیرعامل باشگاه آقای مهدی محبی در جلسه کمیته انضباطی مورخ دهم مرداد 1401 حاضر بودند و ادعای طلب بازیکنان فوق¬الذکر را مورد تائید قرار دادند و دفاع موثری درخصوص عدم پرداخت مبالغ بازیکنان به عمل نیاوردند بنابراین با استناد به مدلول آیه شریفه «اوفوا بالعقود» و لزوم ایفاد تعهد باشگاه مبنی بر تسویه حساب با بازیکنان پایان فصل که در ماده 42 آئین‌نامه سازمان لیگ مورد تاکید قرار گرفته است باشگاه سروقامتان همدان محکوم به پرداخت مبالغ قرارداد اعضاء باشگاه و تسویه حساب به نامبردگان گردید. رای صادره قطعی است.

بخوانید:  وقوع قتل در خمین

متن آرای صادر شده برای مطالبات این بازیکنان به قرار زیر است:


آقایان مهرشاد کمال، ارسلان اسدی، رضا نجف‌پور ، محمدرضا مخمی، علی موذنی و علیرضا منصوری با ارائه نسخه ای از قرارداد و ثبت درخواست در فدراسیون ادعا کرده اند با انعقاد قرارداد با باشگاه تخت جمشید مرودشت در مسابقات لیگ دسته یک والیبال آقایان سال 1400 شرکت کرده اند و باشگاه به تکلیف خود در خصوص پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان عمل نکرده است، تقاضای محکومیت باشگاه به پرداخت الباقی مبالغ قرارداددشان را داشته‌اند. نظر به اینکه علیرغم دعوت کمیته انضباطی و اعلام موضوع جلسه رسیدگی به باشگاه، نماینده ای از سوی باشگاه در جلسه کمیته انضباطی حاضر نگردیده لایحه ای در پاسخ به این ادعا از سوی باشگاه ارسال نشده است. در ننیجه ادعای نامبردگان مصون از تعرض باقی مانده، حمل بر صحت تلقی گردیده است. بنابراین با استناد به مدلول آیه شریفه « اوفوا بالعقود » و لزوم انجام تعهدات قراردادی که در نصوص قانونی مورد تاکید قرار گرفته است و با عنایت به ماده 42 آئین نامه سازمان لیگ که باشگاه ها را به پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی پس از پایان مسابقات ملزم نموده است. باشگاه تخت جمشید مرودشت به پرداخت مبالغ قرارداد اعضاء محکوم گردید. رای صادره قطعی است.

تخت جمشید مرودشت: رای کمیته انضباطی


|