آزادسازي اراضي ملي فومن از دست متصرف

وي در ادامه از دريافت خبري در خصوص تصرف اراضي ملي توسط فردي سودجو در يکي از روستاهاي شهرستان فومن و آغاز تحقيقات پليس در اين زمينه خبر داد و گفت: ماموران پليس آگاهي پس از انجام تحقيقات به همراه كارشناسان اداره منابع طبيعي به محل اعلامي اعزام شدند.

 

اين مقام انتظامي از رفع تصرف و جمع‌آوري کليه آثار تجاوز با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگل‌ها و مراتع خبر داد و بيان‌داشت: کارشناسان ارزش تقريبي اين اراضي را 40 ميليارد ريال برآورد کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ “حميدرضا فيضي” در گفت‌و‌گویی با اشاره به اينکه حفاظت از منابع طبيعي براي آيندگان يک وظيفه همگاني است، اظهارداشت: پليس با سودجوياني که به منابع طبيعي و ملي دست‌درازي کنند با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ فيضي در پايان خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رويدادهاي اطراف خود حساس باشند و احساس مسئوليت کنند، قطعاً امنيت مطلوب‌تري را مي‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

انتهای پیام/



منبع

فرمانده انتظامي شهرستان فومن با بيان اينکه در بازديد از زمين مورد نظر مشخص شد، متهم 2 هزار متر مربع از اراضي ملي را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسيله بلوک ديوارکشي و محصور کرده است، افزود: متصرف 40 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

بخوانید:  لباس محلی زنان گیلانی سرشار از رنگ و زیبایی