آسمان تکواندو ایران پرستاره است/ کیفیت مسابقات انتخابی تیم‌ ملی در حد قهرمانی آسیاست!


|

حسین کریمی: آسمان تکواندو ایران پرستاره است/ کیفیت مسابقات انتخابی تیم‌ ملی در حد قهرمانی آسیاست!





منبع

کریمی درباره ارزیابی خود از شرایط جسمانی بازیکنان حاضر در لیگ بیان داشت: به اعتقاد من بچه‌ها اکثرا از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستند اگر بخواهیم آسیب دیدگی‌ها را مورد توجه قرار بدهیم باید بگویم که ماهیت رشته تکواندو همین است اما از آنجایی که اکثر تیم‌ها مربی بدنساز و پزشک در کنارشان دارند شرایط جسمی تکواندوکاران خوب است.

انتهای پیام//

مربی تکواندو کشور گفت: رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی در سطح مسابقات آسیایی برگزار می‌شود.

حسین کرمی، مربی تیم لوازم خانگی کن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: لیگ امسال با حضور تعداد زیادی از تیم‌ها استارت خورد و خوشبختانه این فصل ملی‌پوشان هم در اکثر تیم‌ها حضور دارند که یک شرایط تقریبا برابر برای همه ایجاد شده است. کلیت لیگ خوب است و کیفیت مطلوبی دارد. تیم لوازم خانگی کن هم شرایط مناسبی دارد هرچند ما موفق نشدیم از ملی‌پوشان خیلی استفاده کنیم ولی با تکیه به همین نفرات جوان هم نتایج خوبی را کسب کردیم. نتایج نشان می‌دهد که باشگاه لوازم خانگی کن در این سال ها پشتوانه‌سازی مناسبی داشته است.

بخوانید:  پیگیری لیگ برتر فوتبال باشگاه های قزوین

مربی سازنده تکواندو با اشاره به موفقیت رضا کلهر در مسابقات جهانی مکزیک افزود: کلهر از ملی‌پوشان با استعداد و با اخلاق است. او از کودکی شاگردم بود و خوشبختانه برخلاف انتظارات موفق شد هم وارد تیم‌ ملی و هم صاحب مدال جهانی شود. آسمان تکواندو ایران پرستاره است و از این استعدادها کم نداریم و به همین دلیل اکثرا رقابت های انتخابی تیم‌ ملی در سطح مسابقات آسیایی برگزار می‌شود و با کیفیت به شمار می رود.

مربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در رابطه با داوری مسابقات گفت: داوری‌ها را نه می‌توان کاملا خوب ارزیابی کرد و نه کاملا بد ولی قوانین به طوری است که داور وسط کاملا می‌تواند سلیقه‌ای برخورد کند. تیم ما از این بحث کمی آسیب دیده ولی در کل عملکرد داوری ها قابل دفاع است.