آغاز ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر پایتخت

بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی  اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت:  با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبحگاه شنبه یکم مرداد ماه 1401   صورت پذیرفت ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم که وضعیت ترافیکی امروز  بدین صورت اعلام می گردد : 

 بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک می باشند .

وی در خصوص ترارفیک بزرگراه فتح گفت : در ساعت 05:40 صبح امروز در مسیر ضلع شمال میدان فتح (منطقه 9) یکدستگاه کامیون با بار آسفالت بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه  راننده وارد فضای سبز شده که به مین علت شاهد بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال بودیم .





منبع

محدوده بزرگراه شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین  و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بخوانید:  ضرورت کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه عید نوروز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند .

بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری،دارای حجم ترافیک می باشند .

آغاز ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر پایتخت

انتهای پیام/