آغاز رزمایش واکسیناسیون ضد آنفلوانزای پرندگان در مرکز پرندگان زینتی خلیج فارس

نخستین رزمایش واکسیناسیون مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی غرب (خلیج فارس) با همکاری شبکه دامپزشکی استان تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اجرا شد. 

 به گزارش خبرگزاری برنا، نخستین رزمایش واکسیناسیون مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی غرب (خلیج فارس) واکسیناسیون با هدف مقابله و پیشگیری از بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، با مشارکت شبکه دامپزشکی استان تهران و در محل مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس واقع در بزرگراه آزادگان انجام‌ شد. 

واکسیناسیون پرندگان در مجموعه بازار پرندگان‌ زینتی باعث پیشگیری از بروز بیماری آنفلونزای پرندگان می‌شود که خطر انتقال این بیماری از پرندگان به انسان‌ها را از بین می‌برد.

علاوه بر واکسیناسیون، ضدعفونی کردن مجموعه و سم پاشی غرف و محوطه های این باز از دیگر اقدامات انجام شده در این رزمایش بود.
براساس این گزارش، دامپزشکان با حضور دائم در محل مرکز خرید و‌فر‌ش پرندگان خلیج فارس، نظارت مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی، فرایند حفظ سلامت و مقابله با بروز بیماری های اختصاصی پرندگان و بیماری های قابل انتقال به انسان انجام می‌دهند.

‎ انتهای پیام/ 



منبع

بخوانید:  اوقات شرعی آبادان و خرمشهر در 30 فروردین ماه ۱۴۰۲ + دعای روز 28 ماه رمضان