آغاز رویداد “مدرسه نوجهان” در ۴۰۰ واحد آموزشی یزد

به گزارش برنا؛ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: این برنامه مهم فرهنگی و بصیرتی بر اساس فرمایشات معظم رهبری که در سال گذشته با دانش آموزان خواستار نقش ایران در نظم نوین جهانی شدند با فعالیت دانش آموزان با برگزاری مسابقه، نمایش، سرود، برپایی نمایشگاه عکس و جلسه سخنرانی برنامه‌ریزی، پیگیری و در مدارس در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پویش پلاکاردنویسی با عنوان نقش ایران در نظم نوین جهانی در چهار محور قدرت ایران، افول آمریکا، مقاومت و انتقال قدرت از غرب به آسیا برگزار می‌شود و دانش آموزان پلاکاردها را تهیه و در راهپیمایی ۱۳ آبان حمل می‌کنند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

تعداد دانش آموزان استان یزد در سال تحصیلی جاری حدود ۲۸۰ هزار نفر است که در بیش از ۲ هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.



منبع

این مسئول به سایر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ۱۳ آبان علاوه بر رویداد مدرسه نوجهان، دانش آموزان یزدی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در یازدهم آبان‌ماه جاری اعزام می‌شوند.

میرشریف همچنین از برگزاری پویش تولید فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم اشاره کرد و گفت: این پویش فرهنگی و رسانه‌ای در حال برگزاری است و دانش آموزان تا پانزدهم آبان‌ماه جاری فرصت دارند تا در پویش شرکت کنند.

بخوانید:  گام‌های موثر جهاد دانشگاهی برای رفع نیازهای کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد خاطرنشان کرد: دانش آموزان، عکس‌های خود را به همراه این پلاکاردها و دست نوشته‌ها به اتحادیه دانش آموزان استان ارسال و به نفرات برگزیده هم جوایزی اهدا خواهد شد.

” حسین میرشریف” با بیان اینکه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همواره در راستای تحقق اهداف نظام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تلاش دارند ادامه داد: نقطه عطف این کار فعالیت دانش آموزان است که این رویداد را به مدت یک ساعت در مدارس انجام می‌دهند.