آغاز عملیات اجرایی دو ایستگاه خط 10 متروی تهران

انتهای پیام/

آغاز عملیات اجرایی دو ایستگاه خط 10 متروی تهران

محمود یوسفی مجری خط 10 مترو تهران با اعلام خبرتجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط 10افزود: به دنبال تجهیز کارگاه‌های عمرانی در دو ایستگاه دریاچه شهدای خلیج فارس و میدان اتریش و آغاز عملیات اجرایی در این کارگاه‌ها، رایزنی های متعددی با شهرداران مناطق 2، 5 و 22 در حال انجام است تا سایر اراضی مورد نیاز برای احداث دیگر ایستگاه‌های فاز نخست خط 10 در اسرع وقت تحویل شود.

وی گفت:در منطقه 5 اراضی مربوط به ساخت ایستگاه‌های کوهسار، جنت آباد، ایرانشهر و سردار جنگل آماده تحویل است و در مورد ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی در حال بررسی موقعیت مناسب جهت تجهیز کارگاه و شروع عملیات عمرانی احداث ایستگاه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  عقب‌نشینی اپل در برابر دولت کره جنوبی





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛  شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط 10 مذاکرات و جلسات منظم هفتگی را با دست‌اندرکاران شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند و در این خصوص بخشی از اراضی مورد نیاز، آماده تحویل به پیمانکاران شده است. 

 

مجری خط 10 وضعیت همکاری شهرداری مناطق 2 و 5 برای در اختیار قرار دادن زمین و شروع عملیات اجرایی ایستگاه‌های خط 10 که در این دو منطقه واقع شده‌اند را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در منطقه 2، اراضی محل احداث ایستگاه تقاطعی خطوط 7 و 10 تحویل‌شده و عملیات اجرایی این ایستگاه در حال انجام است. زمین ایستگاه فرهنگ نیز شناسایی شده و در شرف تحویل است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف