آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

انتهای پیام



منبع

وی با بیان اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی تا اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد، ادامه داد: همه خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: شهروندان با نصب برنامه کاربردی «شما» فروشگاه‌های متصل به پایانه را شناسایی و میزان اعتبار کالابرگ خود را مشاهده کنند و در صورت نداشتن تلفن هوشمند از طریق کددستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می‌توانند کد خرید و اعتبار یارانه خود را بر اساس کدملی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: شخص نمی‌تواند کل مبلغ را از یک قلم جنس خریداری کند و هر مبلغ باید برای جنس خود خرج شود که این امر توسط شرکت «فارا» به عنوان مجری در سامانه طراحی و تعریف شده است. 

نورالدین الیاسی با اشاره به آغاز مرحله سوم این طرح از ۱۷ فروردین افزود: در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

الیاسی افزود: یازده قلم کالا شامل گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارونی، روغن مایع، گوشت مرغ، تخم مرغ، ماست کم چرب، پنیر و شیر کم‌چرب تعیین شد که برای هر فرد سرانه‌ای در نظر گرفته شد که بیشترین سرانه به گوشت اختصاص پیدا کرده است.

بخوانید:  ۵۰ هزار نفر به تماشای «جهان بانو» نشستند