آغاز نام نویسی دوره زمستانی کانون های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کبری اخلاقی نیا افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره های آموزشی و سرگرمی زمستانی می توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون فکری کودکان و نوجوانان مراجعه و نام نویسی کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این کانون ها آموزش هایی مانند مهارت های زندگی،قصه گویی،امانت کتاب،معرفی کتاب،شعرسرایی،داستان نویسی،نگارش خلاق،خوشنویسی،نمایشنامه نویسی و سفالگری ارائه می شود.


|

آغاز نام نویسی دوره زمستانی کانون های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به جز شهرهای مارگون، چرام و سوق در همه شهرهای استان کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند.

انتهای پیام 





وی تاکید کرد: در زمان حاضر دوره های آموزش زبان انگلیسی کانون فکری کودکان و نوجوانان استان با شرکت یکهزار و ۳۰۰ دختر و پسر در حال برگزاری است.


آیا این خبر مفید بود؟

اخلاق نیا افزود: هم اینک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۸ مرکز فرهنگی و هنری است که از این تعداد ۱۰ مرکز ثابت، هفت مورد سیار و ۲ مرکز دیگر نیز پستی است.

وی اظهار کرد:کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۶۳ فعالیت عمومی فضای با نشاطی را برای مهارت آموزی و سرگرمی نسل امروز در کهگیلویه و بویراحمد فراهم کرده است.





منبع

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:نام نویسی برای شرکت در برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ویژه ترم زمستان آغاز شده است.

بخوانید:  تساوی بدون گل تیم‌های ایران و آمریکا تا دقیقه 15


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف