آغاز پیش فروش بلیت نمایش «مکبث زار»

این نمایش مضاف بر شرکت در فستیوال‌های جهانی چون جشنواره هایفست ارمنستان، جشنواره “شب های مسکو” روسیه و همچنین اثر برگزیده این فستیوال، فستیوال بین‌الملی “شکی آذربایجان”، موفق به کسب دیپلم افتخار و لوح تقدیر بهترین نمایش، کسب دیپلم افتخار و لوح تقدیر بهترین طراحی لباس، کاندیدای بهترین کارگردانی، کسب دیپلم افتخار، لوح تقدیر و تندیس بهترین موسیقی در بخش ملل چهل‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر شده است.

اقدام کنند.


همچنین «شبیر پرستار» مجری‌طرح و «سعیده اسمعیل‌نیا» به عنوان تهیه‌کننده، «ابراهیم پشت‌کوهی» را در تولید، این نمایش همراهی می‌کنند.

 نمایش «مکبث زار» اقتباسی آزاد و متفاوت از نمایشنامه مکبث شکسپیر است که این‌بار مکبث در جزیره هرمز بر سر تبدیل شدن به “بابای بزرگ زار” جدال میکند.

انتهای پیام/

آهنگساز: بهرنگ ‌عباسپور، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح لباس: ابراهیم ‌پشت ‌کوهی

 از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به؛

طراح گرافیک: محمد حسن آزادگان، طراح صحنه: ابراهیم ‌پشت ‌کوهی، عکاس: پیمان گرزم، دستیار کارگردان: فرزاد ‌هدایت ‌نوری، منشی‌صحنه: ترانه دَمساز، مدیران صحنه:  


‎علاقمندان جهت تهیه بلیط این اثر نمایش می‌توانند ازطریق آدرس https://www.tiwall.com/p/macbeth16

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ پیش فروش بلیت نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی «ابراهیم پشت‌کوهی» همزمان با رونمایی از نخستین تیزر این نمایش از امروز، جمعه ۱۸ فروردین‌‌ماه ۱۴۰۲ در سایت تیوال آغاز شد.


|

آغاز پیش فروش بلیت نمایش «مکبث زار»





منبع و فرزاد هدایت، طراح گریم: شقایق ‌برهمتی

این اثر نمایشی از ۲۷ فروردین‌ماه راس ساعت۱۹/۳۰ ‌ در سالن اصلی تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

پیش فروش بلیت نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی «ابراهیم پشت‌کوهی» آغاز شد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف