آقای هیچ و پوچ!


آقای هیچ و پوچ!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهم‌ترین اتفاق بازی استقلال و گل‌گهر (که این‌بار از حاشیه‌های همیشگی دوگانه مجیدی-قلعه‌نویی خالی بود) را باز هم یکی از اعضای کادر فنی گل‌گهر ایجاد کرد تا نشان دهد مساله اصلا دو قطبی مذکور نیست و انگار فقط دستمزد می‌گیرد تا کنار زمین یا کنفرانس‌ها با گرد و خاک‌های بی‌مورد مشهور شود. لازم به ذکر است که رفتار پرخاشگرانه ساپینتو به هیچ وجه قابل توجیه نیست اما وقتی مروری بر رزومه پر از قیل و قال مربی گل‌گهر بیندازیم، باید تمجیدی کنیم از برانکو، مجیدی و چندین مربی دیگر که خود را مقابل سعید الهویی کنترل کردند.

این مربی نسبتا جوان دهه شصتی که هیچ‌گاه در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی نکرده و حتی یک صفحه معتبر ویکی‌پدیا هم ندارد، پس از حضور در کادر فنی افاضلی و وینگادا به عنوان آنالیزور از نیم فصل دوم لیگ پانزدهم به کادر قلعه‌نویی در تراکتور پیوست. پس از آن در ذوب‌آهن حضور پیدا کرد، سپس سپاهان و این روزها هم گل‌گهر. پس طبیعی است که جزو یکی از هواداران سرمربی فعلی گل‌گهر باشد که به او فرصت شغلی داده اما این حجم از اظهارنظرهای پرحاشیه چاکرانه در وصف خودی و علیه رقبا هیچ‌جای دنیا مشاهده نمی‌شود.

آغاز مصاحبه‌های توهین‌آمیز آقای هیچ و پوچ را باید بهمن ۹۷ دانست که در واکنش به اعتراضات برانکو به داوری گفت «او مصونیت دارد و حرف‌های او اخلاقی نیست» اما این تنها مصاحبه او نبوده و با جست و جوی نام او به همراه لغت اعتراض یا مخالفت، سرویس گوگل موجی از مصاحبه‌ها را به شما نشان می‌دهد.

بخوانید:  تعطیلی مدارس برخی مناطق کرمان در پی بارش برف

آیا این خبر مفید بود؟

برای مردی که یک‌تنه به فوتبال ایران حاشیه تزریق می‌کند؛





منبع


|

از «روی کثیف فوتبال را مشاهده کردیم» و هزاران اتهام به داور پس از شکست سیرجانی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مقابل استقلال گرفته تا توصیف «رقابت بین بزرگترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران مقابل یک سرمربی جوان» برای دیدار گل‌گهر مقابل پرسپولیس. از اظهارنظر طنز و پرکنایه «برد گل‌گهر مقابل استقلال را تبریک می‌گویم» پس از شکست مقابل آبی‌ها در لیگ برتر بیست و یکم در حالی که خود سیرجانی‌ها یک پنالتی از دست دادند گرفته تا زیر سوال بردن سازمان لیگ و کمیته انضباطی با به کار بردن عبارت «یک جدول دروغین داریم و یک جدول اصلی» و البته «قلعه‌نویی فقط پاسخ آدم‌های مهم را می دهد» در پاس به سوال خبرنگار با موضوعیت فرهاد مجیدی. حالا هم او ادعای فحاشی سرمربی استقلال را دارد و پس از شکست همیشگی تیمی که در کادر تیمی که در آن حضور دارد، شروع به درافشانی در رسانه‌ها کرده است.

بخوانید:  در بیست‌ودومین هفته اعتراضات در تل‌آویو ۹۵هزار نفر به خیابان آمدند

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف