آمادگی ارائه تسهیلات به بیش از 20 هزار نفر مددجوی زائر پیاده روی اربعین حسینی(ع)





منبع

 

آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ادامه داد: در این راستا با مشارکت خیّرین و مراکز نیکوکاری، کمک هزینه بلاعوض دو میلیون تومانی و همچنین وام ده میلیون تومانی با اولویت دانشجویان و نخبگان مورد حمایت که توانایی شرکت در پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند، پرداخت می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  عباس اهرابی، با اشاره به عدم امکان زیارت اربعین طی دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: با عنایت به رفع محدودیت ها و کنترل بیماری کرونا و در راستای اعزام حداکثری زائرین به حماسه پیاده روی زیارت اربعین حسینی(ع) در سال جاری، کمیته امداد بستر مناسبی را برای حضور گسترده خانواده مددجویان فراهم نموده است.

آمادگی ارائه تسهیلات به بیش از 20 هزار نفر مددجوی زائر پیاده روی اربعین حسینی(ع)

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: در راستای فراهم آوری زمینه حضور حداکثری مددجویان تحت حمایت در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع)، کمیته امداد استان آمادگی دارد به 2200 نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان، تسهیلات زیارتی ارائه نماید.

وی، با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، تشرف به زیارت منوط به ثبت نام در سامانه سماح می باشد، خاطر نشان کرد: مددجویان گرامی پس از هماهنگی با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری محل سکونت خود، به منظور دریافت تسهیلات مذکور می بایست حتماً در این سامانه ثبت نام نمایند.

بخوانید:  40 درصد از مشاغل جهان تحت تاثیر هوش‌مصنوعی

 

|