آمادگی شورای شهر بندرعباس برای برگزاری جشنواره‌های مختلف اقوام ایرانی/ صنایع دستی بندرعباس را رونق و توسعه دهیم

جراره ادامه داد: شورای شهر و شهرداری  آمادگی برگزاری این جشنواره ها را به صورت ادامه دار و مستمر دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آمادگی داریم در فواصل مختلف سال به ویژه ایام و ماه‌هایی که آب و هوای جنوب کشور مساعد است برای برگزاری جشنواره‌های اقوام ظرفیت‌های بندرعباس را پای کار بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، جشنواره «ایران عزیز» با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی توسط موسسه ایران¬ بان¬نو با همکاری استانداری هرمزگان، سازمان منطقه‌ی ویژه اقتصادی انرژی‌بر پارسیان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، سازمان میراث فرهنگی استان ، اندیشکده سروا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، شورای شهر و شهرداری بندرعباس، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت صبا فولاد خلیج فارس و شبکه کارآفرینی استان هرمزگان برگزار شده است .


|





منبع

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ‌ آمادگی داریم در فواصل سال به ویژه ایام و ماه های خوب فصل سال که شرایط آب و هوایی مساعد است در خدمت تمام اقوام کشور باشیم و این فرصت را در اختیارشان بگذاریم. 


آمادگی شورای شهر بندرعباس برای برگزاری جشنواره‌های مختلف اقوام ایرانی/ صنایع دستی بندرعباس را رونق و توسعه دهیم

وی افزود: شرایط آب و هوایی استان شرایط ویژه ای است و این فرصت و بستر مناسبی برای کل کشوراست تا برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی در شهر بندرعباس اقدام کنند.