آمادگی مرکز مشاوره کارآفرینان راشا جهت سرمایه گذاری در پروژه های نوآورانه و خلاق حوزه ICT

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مرسده درخشانفر با بیان اینکه از جمله افتخارات ما کسب مجوزهای متعدد نظیر سمتا بوده است، گفت: موفقیت شرکت ارتباط سازان موج افزا در هدایت و رهبری پروژه های ملی، منجر به اجرای پروژه های نظیر همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.
وی گفت: این موفقیت ها ما را به این نتیجه رساند که با تأسیس مرکز مشاوره کارآفرینی راشا در لاین دوم خود، گامی در راستای ارتقای دانش و مهارت کسب و کار در حوزه های ICT برداریم.
درخشانفر با بیان اینکه مرکز مشاوره راشا، با ارائه خدمات مشاوره تخصصی این آمادگی را دارد که به علاقه مندان و فعالان این حوزه کمک کند، اذعان داشت: تمام تلاش ما این است که با استفاده از تجربیات تخصصی خود مسیر رشد و توسعه پایدار را برای جامعه فراهم آوریم.

مدیر عامل مرکز کارآفرینانی راشا گفت: مجموعه ارتباط سازان موج افزا با بیش از یک دهه سابقه فعال و مستمر در زمینه فروش و نصب سازه های مخابراتی و ارتباطی، تجهیزات شبکه، اتاق سرور و تجهیزات حفاظتی و امنیتی و نیز مشاوره، طراحی، اجراء و نصب بسترهای فیبر نوری در طی این سالها با تلاش های بی وقفه و همت تیمی مجرب، توانسته به دستاوردهای چشمگیری در حوزه مخابرات دست یابد.

آمادگی مرکز مشاوره کارآفرینان راشا جهت سرمایه گذاری در پروژه های نوآورانه و خلاق حوزه ICT

انتهای پیام/



منبع

 

وی با بیان اینکه ما به تمامی افرادی که تمایل دارند وارد فضای پر چالش و فرصت آفرین ICT شوند مشاوره های موثری را ارائه خواهیم داد، تصریح کرد: از همه علاقه مندان در این حوزه دعوت می کنیم که به مرکز مشاوره کارآفرینی راشا مراجعه نمایند، تا بتوانیم تجربیات خود را در این زمینه با آنان به اشتراک گذاریم.

بخوانید:  پیام تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در پی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

وی بیان داشت: به عنوان مدیر عامل مجموعه شرکت ارتباط سازان موج افزا و مرکز کارآفرینان راشا، آمادگی کامل داریم که با همکاری شتاب دهنده کاشف، روی پروژه های نوآورانه و خلاق سرمایه گذاری کنیم و علاقه مندان را در مسیر دستیابی به موفقیت های بزرگ یاری رسانیم.
شایان ذکر می باشد، دفتر مرکز مشاوره کارآفرینی راشا در مرکز استان گیلان، رشت، گلسار ، برج بلانکا پالاس واقع می باشد