آمریکا و انگلیس در یمن صحنه تروریسم دولتی به نمایش گذاشتند

حمله آمریکا به یمن نشانگر ضعف آمریکایی ها است

عباس زاده مشکینی بیان کرد:  آمریکا اگر امروز با ما نمی جنگد برای این است که نمی تواند با ما بجنگد. آمریکایی ها می دانند که اگر جنگ با ایران را شروع کنند شاید شروع کننده اش خودشان باشد اما پایان دهنده اش آنها نخواهند بود.

آمریکایی ها برای تحمیل جنگ نیابتی به ایران، جنگ در عراق و سوریه را امتحان کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خاورمیانه به عنوان خاستگاه تمام ادیان توحیدی محل حضور جورثومه های فاسد و نامشروع نیست.

وی اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا وانگلیس با همه قدرت با کشور کوچکی که نه ظرفیتش با ظرفیت آمریکا برابر است و نه وسعت و نفوذش بر مجامع بین المللی همانند آمریکاست اینگونه حمله می کنند و نمایشی از صحنه تروریسم دولتی را به نمایش می گذارند. حمله آمریکا به یمن نشانگر ضعف آمریکایی ها و غربی ها در برابر گفتمان آزادیخواهی و مقاومت مردم یمن است. 

آمریکا ناو جنگی خود را در حیاط خلوتش نگه دارد  

وی در مورد سخنان مسئولان آمریکایی که گفته اند به دنبال جنگ نیابتی با ایران نیستند نیز، گفت: آمریکایی ها اگر می توانستند به ایران هم به صورت مستقیم و هم بصورت نیابتی جنگ را تحمیل می کردند. آمریکایی ها برای تحمیل جنگ نیابتی به ایران، جنگ در عراق و سوریه را امتحان کردند.

محمود عباس زاده مشکینی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به یمن،گفت: آمریکایی ها ۱۰‌ها هزار کیلومتر از ‌آن طرف تر دنیا به خاورمیانه آمده اند، پایگاه نظامی درست کردند، منطقه را ناامن کرده اند و با همه قوا از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، فرماندهان آمریکایی شخصا جنگ علیه غزه را پیگیری می کنند و مستقیما در کشتن بیش از ۲۵هزار نفر و کودکان غزه مقصر هستند و دستشان به خون مردم آلوده است. 

بخوانید:  در حاشیه روز هشتم جشنواره فیلم فجر

وی بیان کرد: آمریکایی ها از اقدامات یمنی ها عصبانی هستند و این حمله قبل از اینکه نماد قدرت آمریکا باشد نماد ضعف و استیصال آنها است. آمریکایی ها برای جبران شکست سختی که در منطقه از مقاومت خورده اند و هیمنه شان در منطقه شکسته شده است با حمله به یمن می خواهند فرافکنی کنند ‌و این اصلی ترین انگیزه آنها است.

عباس زاده تصریح کرد: اینگونه حملات هیچ تاثیری در روحیه آزادی خواهی مردم یمن نخواهد داشت و به آمریکایی ها توصیه می کنیم برای اینکه هزینه شان در منطقه کم شود دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارند تا منطقه آرام شود و اگر به این کار ادامه دهند نهایتا امنیت خودشان در همه جای دنیا با تهدید مواجه می شود. 

انتهای پیام/



منبع

وی ادامه داد: از آمریکا این انتظار است که بیش از این تحت تاثیر لابی صهیونیست ها قرار نگیرد  و هیمنه اش را بیش از این نشکند و کمی با عقلانیت استراتژیک عمل کند.آمریکا نمی تواند به زور اسلحه یک ملتی را از موطن خود خارج کند و یک رژیم سراسر جعل را به منطقه تحمیل کند. 

عباس زاده تاکید کرد: اگر یک زمانی کیسینجر اعتراف  کرد که رژیم صهیونستی ناو جنگی آنها در منطقه است الان وقتش است که ناو جنگی خود را به اقیانوس آرام و اطلس و در حیاط خلوت خود نگاه دارند.